اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بسیج حقوقدانان کرمان:

مسلمانان با اتحاد به استقبال روز قدس می‌روند

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان در بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس آورده است: در آستانه روز جهانی قدس مسلمانان جهان با اتحاد و همدلی به استقبال روز قدس می‌روند.

مسلمانان با اتحاد به استقبال روز قدس می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: در آستانه روز جهانی قدس مسلمانان جهان با اتحاد و همدلی در حالی به استقبال روز قدس می‌روند که رویدادها و تحولات کنونی دنیا بر این حقیقت گواهی می‌دهد که نهضت اسلامی در حال گسترش و پیشرفت و نظام سرمایه‌داری غرب و رژیم صهیونیستی در حال عقب‌نشینی است.

این بیانیه می‌افزاید: رفته رفته مردم اروپا و آمریکا به ویژه نسل جوان از خواب غفلت چند ساله بیدار می‌شوند و اندیشه امام راحل الگوی نابی برای انقلابیون در سراسر عالم است که نخستین ضربه را با نام‌گذاری روز قدس به پیکر نظام پوشالی رژیم صهیونیستی وارد کرد.

در این بیانیه تصریح شده است: روز جهانی قدس امسال به دلیل سیاست‌های رژیم صهیونیستی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، رژیم اشغالگر قدس دشمن حقیقی بشریت اقدامات وسیعی را برای یهودی‌سازی قدس شریف و تعدی به مسجدالاقصی انجام داده و از زمان اشغال قدس این اقدامات بی‌سابقه بوده است، لذا مسلمانان جهان باید از راه جهاد و مقاومت حمایت کرده و دفاع از قدس را یک امر واجب بدانند.

سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان ضمن حمایت همه‌جانبه از محور جهاد و مقاومت و قدس شریف اعلام کرد: تحریم‌های اقتصادی و فشارهای سیاسی علیه ایران و دسیسه غرب علیه سوریه همچون جنگ 33 روزه که از طرف استکبار جهانی در منطقه راه افتاد، محکوم به شکست است.

در این بیانیه آمده است: سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان یک بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و خلف صالح آن مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و حاضر به جانفشانی در این راه و آرمان هستیم و امیدواریم پرچم اسلامی به زودی زود در سراسر عالم به دست منجی مصلح امام زمان (عج) به اهتزاز درآید.

سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان در پایان بیانیه آورده است: از تمام مردم دعوت می‌کنیم با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید پیمان کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار بزنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول