اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان

2 هزار مددجوی کمیته امداد قروه اطعام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) قروه از اطعام 2 هزار مددجوی زیرپوشش این نهاد در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

2 هزار مددجوی کمیته امداد قروه اطعام می‌شوند

حجت‌الله رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه گفت: اطعام نیازمندان به وسیله غذای گرم و جیره خشک در قالب طرح‌های مختلف در دست انجام است که تاکنون یک‌هزار و 729 نفر اطعام شده‌اند.

وی با بیان اینکه 496 نفر از ایتام این نهاد تحت حمایت مالی و معنوی یک‌هزار و 217 حامی قرار دارند، تصریح کرد: در حال حاضر هیچ یتیمی در شهرستان قروه بدون حامی نیست و برنامه‌های کمیته امداد در راستای جذب حامی دوم و سوم برای ایتام است.

رحیمی در ادامه به اجرای طرح مفتاح‌الجنه با هدف بررسی و حل مشکلات مددجویان به صورت چهره به چهره با حضور مسئولان شهرستان در طول ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: این طرح تاکنون با حضور در بین 170 خانوار به اجرا درآمده است که تاپایان ماه مبارک رمضان به 310 خانوار خواهد رسید.

وی در پایان با اشاره به کسب رتبه نخست شهرستان قروه در زمینه پرداخت زکات فطریه در این شهرستان در سال گذشته خاطرنشان کرد: مومنین خیر قروه‌ای پارسال افزون بر 2 میلیارد و 818 میلیون ریال زکات فطریه برای کمک به مستمندان اهدا کردند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول