اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته اکرام صورت گرفت

اطعام 3 هزار نیازمند توسط سازمان منطقه آزاد قشم

خبرگزاری فارس: سازمان منطقه آزاد قشم در یک اقدام مهم فرهنگی و طرح ضیافت افطار بیش از 3 هزار نفر از ایتام و نیازمندان این جزیره را در هفته اکرام اطعام داد.

اطعام 3 هزار نیازمند توسط سازمان منطقه آزاد قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، طرح اطعام و ضیافت افطار ایتام و نیازمندان در هفته اکرام از سوی سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان یک اقدام مهم فرهنگ اسلامی و بر اساس دستورات قرآن کریم، توصیه‌های پیامبر رحمت (ص) و ائمه اطهار (ع) در جزیره قشم انجام شد.

طرح ضیافت افطار سازمان منطقه آزاد قشم با همراهی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان قشم و حضور بیش از 3 هزار نفر از ایتام و نیازمندان زیر پوشش این نهاد انقلابی انجام شد.

سفره اطعام در منطقه آزاد قشم با هدف ارج نهادن به خدمات ماندگار امیرالمومنین علی (ع) و رسیدگی آن بزرگ مرد عالم بشریت به ایتام و نیازمندان جامعه در ماه مبارک رمضان و هفته اکرام در مهدیه شهدای گمنام شهر قشم و روستاهای بخش مرکزی و شهاب گسترده شد.

بر اساس این گزارش، مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم همچنین طی ایام ماه مبارک رمضان با حضور در منزل جمعی از نیازمندان این شهر و ارائه کمک‌های نقدی، راه‌های خدمات بیشتر در امور درمانی، ترمیم منازل مددجویان و کاستی‌های زندگی آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

سازمان منطقه آزاد قشم همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و آغاز هفته اکرام با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، طی شب‌های گذشته بیش از سه هزار نفر از ایتام و نیازمندان را در مهدیه شهدای شهر قشم و روستاهای بخش مرکزی و شهاب این جزیره با توزیع غذای گرم اطعام داد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول