اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کوثر خبر داد

3 هزار نفر در ماه رمضان اطعام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کوثر گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 2 هزار نفر از نیازمندان اطعام شده‌اند، و تا پایان رمضان 3 هزار نفر اطعام می‌شوند.

3 هزار نفر در ماه رمضان اطعام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان اردبیل، صفر فتح‌الله‌زاده در آیین اطعام 400 نیازمند کوثر اظهار داشت: در اطعام نیازمندان که توسط کمیته امداد در مناطق مختلف شهرستان کوثر برپا می‌شود حمایت خیران چشمگیر است.

فتح‌الله‌زاده افزود: در طی ماه مبارک رمضان اهالی 10 روستای شهرستان کوثر برای اطعام نیازمندان روستاها اقدام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش2هزار نفر از نیازمندان اطعام شده‌اند، تصریح کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان اطعام نیازمندان در روستاها و مناطق شهری کوثر ادامه خواهد داشت و قرار است در مجموع بیش از3 هزار نفر در این ایام مبارک اطعام شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کوثر در ادامه ابراز داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از یک تن مرغ، 3 هزار حلب روغن و پنج تن برنج بین یک‌هزار و 100 خانواده تحت حمایت کمیته امداد کوثر توزیع شده است.

این مسئول همچنین به توزیع غذای گرم در بین خانواده‌های نیازمند اشاره کرد و گفت: از آغاز این طرح تا کنون به بیش از 2 هزار نفر دست کم یک وعده غذای گرم توزیع شده است.

وی یادآور شد: در شهرستان کوثر از زمان آغاز ماه مبارک رمضان خانواده‌های زیادی از سوی مسئولان شهرستان مورد بازدید و حمایت قرار گرفتند.

مدیر کمیته امداد امام (ره) کوثر در زمینه طرح اکرام ایتام نیز اظهار داشت: هم اکنون 110 یتیم در این شهرستان تحت حمایت 285 حامی قرار دارند.

در این آیین بیش از 400 نیازمند روستای جغناب به همت اهالی و با مشارکت کمیته امام خمینی (ره) شهرستان کوثر اطعام شدند.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول