اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد منطقه یک بروجرد خبر داد

اطعام بیش از 650 نیازمند کمیته امداد در بروجرد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد منطقه یک بروجرد گفت: در ماه رمضان امسال 300 مددجوی اشترینان و 350 نیازمند از شهرستان بروجرد اطعام شدند.

اطعام بیش از 650 نیازمند کمیته امداد در بروجرد

مهرداد خورشیدوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان توزیع 350 سبد غذایی در بین خانواده‌های ایتام بوده که این سبد غذایی شامل برنج، روغن، گوشت و مواد غذایی دیگر است.

وی اضافه کرد: از برنامه‌های دیگر کمیته امداد بروجرد در ماه مبارک رمضان، طرح مفتاح‌الجنة بود که در قالب آن از ابتدای ماه رمضان تاکنون از 30 خانواده تحت پوشش کمیته امداد بروجرد با حضور مسئولان بازدید شده است و این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

خورشیدوند تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 18 مورد جهیزیه برای نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد تهیه شده است که برای تهیه این تعداد جهیزیه 18 میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بروجرد اظهار داشت: در طرح اکرام ایتام در بروجرد محل‌ها و پایگاه‌هایی برای حامی‌یابی ایتام بروجرد در نظر گرفته شده است که یکی از این پایگاه‌ها مسجد امام به خصوص در لیالی شب‌های قدر است.

وی با تاکید بر اینکه یتیم‌نوازی در اسلام از اهمیتی خاص برخوردار است، یادآور شد: در سال گذشته تعداد ایتام زیر پوشش طرح اکرام ایتام در بروجرد 400 نفر بوده که برای این تعداد 700 حامی فعالیت داشته‌اند.

خورشیدوند در خصوص طرح اکرام ایتام متذکر شد: این طرح برنامه‌ای انسان‌دوستانه است که از سوی کمیته‌ امداد امام خمینی برای حمایت مادی و معنوی فرزندان یتیم تحت حمایت این نهاد طراحی شده و هر ساله با مشارکت بیشتر مردم انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان دل‌جویی از ایتام و گستراندن سفره‌های افطار برای نیازمندان اجر و ثوابی مضاعف دارد و این سفره‌ها خیر و برکت را نیز برای خیّرین به همراه می‌آورد.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول