اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان دلفان:

یکی از راه‌های نجات انسان از گناهان اطعام فقراست

خبرگزاری فارس: امام جمعه دلفان گفت: یکی از راه‌های نجات انسان از گناه و عقوبت آن اطعام فقرا و مستمندان است.

یکی از راه‌های نجات انسان از گناهان اطعام فقراست

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، حجت الاسلام محمدتقی صرفی‌پور ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان دلفان ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به هفته اطعام و اکرام ایتام و نیازمندان گفت: یکی از علل انحراف انسان‌ها و کفرشان، این است که یکدیگر را به نیکی به ایتام و اطعام مساکین دعوت نمی‌کردند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام متولی امر ایتام و مساکین جامعه است، اظهار داشت: این نهاد حمایتی به تنهایی نمی‌تواند مشکلات نیازمندان جامعه را حل کند و باید همه مؤمنین و مومنات یاری کننده کمیته امداد باشند، تا به نحو آبرومندانه‌ای قسمتی از مشکلات نیازمندان مرتفع شود.

صرفی‌پور تصریح کرد: در این ایام مهم سال که هم میلاد امام حسن مجتبی(ع) است، هم ایام متعلق به حضرت امیر(ع) وهم شب‌های قدر و ماه مبارک است ثواب اطعام به مساکین و ایتام چند برابر می‌شود.

وی در ادامه به سالروز ضربت خوردن امیرالمومنین علی(ع) اشاره کرد و افزود: باید قدر شب‌های قدر را بدانیم چراکه در این شب‌ها سجده‌ها و دعاها و ذکرها پاداش بزرگی نزد خداوند دارد.

امام جمعه دلفان در ادامه با تاکید بر اینکه مردم به ویژه جوانان مسئله مواد مخدر جدید را بسیار جدی بگیرند، افزود: راه جلوگیری از این مواد، نظارت والدین مؤمن بر فرزندان و آگاهی دادن به آنها و در پناه خدا قرار گرفتن است.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول