اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

هیچ انسانی نسبت به اسرائیل نمی‌تواند بی‌تفاوت باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: هیچ انسان با انصافی نمی‌تواند نسبت به رژیم صهیونیستی و اقداماتش بی‌تفاوت باشد.

هیچ انسانی نسبت به اسرائیل نمی‌تواند بی‌تفاوت باشد

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: هر ایرانی موظف است برای حفظ بقای نظام و دستاوردهای آن و نیز امنیت کشور در این روز به صحنه بیاید و بیزاری و نفرت خود را از اشغالگران قدس اعلام کنند.

وی افزود: ایران اسلامی پرچم‌دار مقابله با زیاده خواهی‌های رژیم صهیونیستی است و به این دلیل روز قدس به نام ایران و امام خمینی (ره) در جهان به ثبت رسیده است.

وی گفت: روز قدس فرصت مناسبی است تا مسلمانان جهان با حضور پرشور خود در راهپیمایی به توطئه‌ها علیه سوریه پایان دهند.

وی در ادامه ضمن تشریح اوضاع کشور سوریه گفت: توطئه‌هایی که در سوریه در حال انجام است در روز قدس و با قدرت ملی جهان اسلام ناکام خواهد شد.

پاپی‌زاده خاطر نشان کرد: برخورد با اسرائیل و مقابله با این غده سرطانی بسیار اهمیت دارد و به این دلیل باید کوشید تا حضور در راهپیمایی روز قدس بسیار گسترده باشد.

وی افزود: بصیرت ملت ایران برای مقابله با اسرائیل بسیار زیاد است و به این دلیل مردم همیشه در این مراسم حضوری پرشور دارند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس تجدید بیعت با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: مردم با این حضور خود وظیفه مسلمانی و انقلابی خود را در قبال مردم مظلوم فلسطین انجام می‌دهند.

نماینده مردم شهرستان دزفول در بهارستان اضافه کرد: امروز هویت صهیونیست بین‌المللی از بین رفته و این با حضور مردم در عرصه‌های مختلف نظام به وجود آمده است.

پاپی‌زاده با بیان اینکه دنیا نظاره‌گر است و روی انجام وظایف شرعی ما محاسبه می‌کند، بیان کرد: دشمنان همواره منتظرند تا این حضور کم‌رنگ شود و با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی می‌خواهند به خواسته شوم خود یعنی کم‌رنگ کردن حضور مردم برسند که طبق فرموده امام راحل هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و هرگز به خواسته‌های شوم خود نمی‌رسند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول