اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه هرمزگان:

رسانه‌ در جامعه اسلامی ظرفیتی برای فهماندن است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه هرمزگان گفت: بر‌خلاف کشورهای غربی، رسانه‌ها در جامعه اسلامی باید در مسیر فهماندن و فهمیده شدن گام بردارند.

رسانه‌ در جامعه اسلامی ظرفیتی برای فهماندن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی‌اکبر میرزایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت رسانه‌ها در عصر کنونی اظهار داشت: نباید به فعالیت‌های رسانه‌ای از بیرون به عنوان یک شغل و یا یک فعالیت اقتصادی نگاه نکرد، چرا که بسیاری از کارشناسان معتقدند کار در رسانه یک شغل نیست بلکه تعهد است که در طینت فرد نهفته شده و به صورت خبرنگاری بروز می‌کند.

وی ادامه داد: مطمئناً اگر در صدر اسلام، رسانه وجود داشت شرایط کنونی دین و اسلام از این که هست خیلی بهتر بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه هرمزگان هم‌چنین با بیان اینکه رسانه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند، افزود: برخی‌ها قدردان رسانه هستند و برخی‌ها نیز آن‌گونه که باید به این ظرفیت توجهی ندارند.

میرزایی تاکید کرد: در جامعه اسلامی باید قصد از برقراری ارتباط با رسانه فهماندن و فهمیده شدن باشد و نه دیده شدن.

این نویسنده و فعال در حوزه دینی ادامه داد: هدف در حوزه رسانه باید این باشد که زمینه کمک و مساعدت همه برای شناختن بهتر هم‌دیگر فراهم آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه از آن جمله نهادهایی است که در راستای ترویج اهداف و آرمان‌های خود تاکنون تعاملی خوب با رسانه‌ها داشته است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه هرمزگان افزود: امید است این نمایندگی بتواند در سال تحصیلی پیش روی با کمک رسانه‌ها علاوه بر جامه پوشاندن به اهداف خود که بر پایه فرمایشات رهبری است، نقش سازنده‌ای را نیز در توسعه فکری و اندیشه‌ای جوانان و نوجوانان داشته باشد.

در ادامه این نشست که با حضور مدیران مسئول رسانه‌های فعال در هرمزگان برگزار شد، حاضران به اظهار‌ نظر پیرامون مباحث و حوزه فعالیت نمایندگی ولی‌فقیه و رسانه‌ها پرداختند.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول