اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر ملایر:

یکی از خیابان‌های ملایر به نام خبرنگار مزین شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر ملایر از نامگذاری یکی از خیابان‌های شهر ملایر به نام خبرنگار خبر داد.

یکی از خیابان‌های ملایر به نام خبرنگار مزین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، رضا زنگنه صبح امروز در مراسم تقدیر از خبرنگاران ملایر با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: قشر خبرنگار لایق همه تقدیرها است چرا که انعکاس‌دهنده وقایع و اتفاقات درون جامعه و مشکلات مردم است.

وی ادامه داد: خبرنگاران به عنوان رابط میان مردم و مسئولان یاری‌دهنده مدیران و دستگاه‌های اجرایی در جامعه هستند و خبرنگاری به عنوان یکی از مشاغل سخت مطرح بوده و می‌طلبد مدیران و مسئولان قدردان زحمات خبرنگاران در عرصه‌های مختلف باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر از نامگذاری یکی از بلوارهای شهر ملایر به نام خبرنگار خبر داد و گفت: این بلوار میان میدان قائم مقام و بلوار وکیل واقع شده است.

وی علت نامگذاری این خیابان را به نام خبرنگار ارادت و پاسداشت خبرنگاران در شهر ملایر عنوان کرد و اظهار داشت: این حرکت فرهنگی در راستای اقدامات ماندگار اهالی قلم است و ما افتخار می‌کنیم که یکی از خیابان‌های شهرمان به این نام مقدس مزین شده است.

زنگنه در ادامه گفت: همه نامگذاری‌های مکان‌ها، خیابان‌ها و کوچه‌ها با تصویب شورای اسلامی شهر، شهرداری و کمیسیون فرهنگی بوده و با توجه به موقعیت مکان نامگذاری‌ها انجام می‌گیرد.

مسئول کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ملایر نیز گفت: فرهنگ‌سازی در امور مختلف نیازمند یک برنامه‌ریزی بلندمدت است و مردم نیز باید ما را در این راستا یاری کنند.

محمود نصیری انتخاب یک روز با عنوان روز هوای پاک در ملایر در راستای اشاعه فرهنگ دوچرخه‌سواری، پیاده‌روی همزمان با هفته دفاع مقدس، برپایی جشن بادبادک‌ها و همایش تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی و هنری شهر ملایر را از برنامه‌های در دست اقدام کمیسیون فرهنگی شهر ملایر برشمرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول