اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد دیه گیلان خبر داد

آزادی 1126 زندانی جرایم غیرعمد در گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد دیه زندانیان جرایم غیرعمد گیلان از آزادی یک‌هزار و 126 زندانی جرایم غیر عمد با محکومیت 78 میلیارد تومان در این استان خبر داد.

آزادی 1126 زندانی جرایم غیرعمد در گیلان

حمید کامران‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در گیلان اظهار کرد: خیران و نیکوکاران طبق سنت خداپسندانه در ماه مبارک رمضان جشن گلریزان را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار می‌کنند.

وی کمک‌های مالی خیران را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد عنوان کرد و افزود: دولت مساعدت‌های بسیاری برای آزادی زندانیان غیرعمد انجام داده است.

کامران‌زاده با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی به زندانیان جرایم غیرعمد توجه ویژه دارد، تصریح کرد: سالانه بودجه تسهیلات برای آزادی زندانیان مذکور به بانک‌ها اختصاص می‌یابد.

رئیس ستاد دیه زندانیان جرایم غیرعمد گیلان از آزادی یک‌هزار و 126 زندانی جرایم غیرعمد با محکومیت 78 میلیارد تومان در سال گذشته در این استان خبر داد و ابراز کرد: شاکیان از خیران بزرگ در پرونده جرایم غیرعمد هستند.

وی به نشست‌های متعدد با شاکیان زندانیان جرایم غیرعمد اشاره کرد و گفت: سال گذشته شاکیان مبلغ 61 میلیارد تومان از حق مسلم خود را گذشت رضایت‌مندانه دادند.

کامران‌زاده بخشودگی شاکیان زندانیان جرایم غیرعمد را پدیده‌ای بسیار زیبا و جلوه‌ای از اعتقادهای مردم مسلمان دانست و خاطرنشان کرد: شاکیان زندانیان جرایم غیرعمد از 79 درصد حق خود گذشت کردند.

رئیس ستاد دیه زندانیان جرایم غیرعمد گیلان با اشاره به همکاری دادگستری و سازمان زندان‌های استان با این ستاد، بیان کرد: ستاد مذکور تنها اجازه دارد به جرایم غیرعمد ورود کند و جرایم عمد مانند شرارت‌ها، مواد مخدر، سرقت و ... شامل پیگیری ستاد دیه زندانیان جرایم غیرعمد نمی‌شود.

وی از برگزاری جشن گلریزان در ماه مبارک سال جاری در شهرستان‌های گیلان خبر داد و اذعان کرد: کمک‌های خیران بدون هزینه‌های اداری تنها برای آزادی زندانیان همان شهرستان‌ها مصرف می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول