اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور ترویج فرهنگ نمازخوانی صورت می‌گیرد

پخش اذان در بوستان‌های قم

خبرگزاری فارس: کمیته نظارت بر نمازخانه‌ها و مساجد قم اقدام به پخش اذان در بوستان‌های سطح شهر کرده است.

پخش اذان در بوستان‌های قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، کمیته نظارت بر نمازخانه‌ها و مساجد این ستاد اقدام به برگزاری نماز جماعت در برخی از بوستان‌ها و مساجد بین‌راهی و نیز بعضی از مدارس طرح اسکان و بقاع متبرکه استان قم کرده است.

این کمیته علاوه بر این به تامین امام جماعت نمازخانه‌های بوستان‌ها و نمازخانه‌های بین‌راهی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی قم اقدام کرده است.

از دیگر اقدامات کمیته نظارت بر نمازخانه‌ها و مساجد می‌توان به پخش اذان در سطح بوستان‌های قم اشاره کرد ضمن اینکه برپایی نمایشگاه تخصصی نماز با عنوان «زائران خدا» توسط ستاد اقامه نماز آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) حضرت معصومه(س) از جمله فعالیت‌های این کمیته محسوب می‌شود.

این کمیته در بقاع متبرکه استان قم نیز اقدام به برپایی مراکز فرهنگی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه کرده و فعالیت‌هایی همچون پاسخ به سوالات شرعی، مسابقه قرآن، نقاشی و معرفی اماکن مذهبی و دیگر جاذبه‌های فرهنگی را در آنها انجام می‌دهد.

کمیته نظارت بر نمازخانه‌ها و مساجد قم اقدام به برپایی بیش از 20 پایگاه فرهنگی نیز توسط اداره کل تبلیغات اسلامی کرده و خدماتی چون توزیع کتاب‌های مذهبی و پاسخ به سوالات مذهبی را در آنها ارائه می‌کند.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول