اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه:

اخاذان مأمورنما در مراغه دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: افرادی که با جعل عنوان مأمور نیروی انتظامی اقدام به اخاذی از شهروندان می‌‌کردند، دستگیر شدند.

اخاذان مأمورنما در مراغه دستگیر شدند

عیسی هاتفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مراغه اظهار کرد: شخصی به هویت "ی ـ و" به کلانتری 12 این شهرستان مراجعه کرده و مدعی شد، در سه ‌راهی یوسف‌آباد این شهرستان توسط افرادی مورد اخاذی قرار گرفته است که موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: بنا به اظهارات شاکی، وی با خودرو شخصی طی طریق می‌‌‌کرده که یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکی رنگ با دو نفر سرنشین جلو خودرو وی را گرفته و ضمن معرفی خود به‌عنوان مأمور نیروی انتظامی کارت خودرو و کارت بسیج مبلغ 150 هزار تومان پول نقد از وی اخذ کرده و اعلام کردند که فردای آن روز در آدرس مشخص مبلغ 200 هزار تومان پول نقد تحویل بده تا مدارک شما را عودت بدهیم.

هاتفی افزود: با وصول این خبر رئیس کلانتری با عوامل مجرب بعد از تمهیدات و تدابیر لازم با اجرای طرح مهار و افزایش گشتی‌های محسوس و نامحسوس به همراه فرد مالباخته در آدرس اعلامی حاضر و طی یک عملیات منسجم با استفاده از شگردها و ترفندهای خاص پلیسی و سرعت عمل لازم با همکاری مالباخته، دو نفر متهم به‌نام‌های "غ ـ پ" و دیگری "غ ـ د" را در آدرس مورد نظر دستگیر و به همراه خودرو اعلامی برای بررسی به کلانتری انتقال دادند.

وی تصریح کرد: در بازرسی ویژه از داخل خودرو تعدادی اقلام و وسائل ممنوعه اعم از دو دستگاه بیسیم دستی، دو عدد باتوم و یک عدد اسپری گاز اشک‌آور، تعدادی گواهینامه رانندگی و تعداد شش برگ کارت ویژه تردد خودروهای یکی از ارگان‌های نیروهای مسلح بدون درج مشخصات و حکم ماموریت این ارگان بدون درج مشخصات و تعدادی چک و دسته چک و عابر بانک با سریال‌های مشخص کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه اظهار کرد: با انجام بررسی‌های فنی نامبردگان به چند فقره زورگیری اعتراف کرده و تحقیقات از آنان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول