اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

عملیات والفجر 8 در زنجان بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از بازسازی عملیات والفجر هشت در زنجان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

عملیات والفجر 8 در زنجان بازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد دفاع مقدس استان زنجان، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس دورانی حساس و تاثیرگذار در نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در این دوره رزمندگان اسلام با همه توان در برابر شرق و غرب ایستادگی کردند، افزود:‌ استکبار در این جنگ از همه توان خود برای مقابله با نظام اسلامی استفاده کرد.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به حضور گسترده مردم در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: تدبیر امام خمینی (ره) برای بسیج همه افراد جامعه در دوران دفاع مقدس صحنه‌های عظیم معنوی را رقم زد.

وی با بیان اینکه ملت غیور، ولایی و شهیدپرور ایران اسلامی در هشت سال دوران دفاع مقدس در برابر همه تهاجمات دشمنان ایستادگی کردند، افزود: ایثار، فداکاری و جانفشانی رزمندگان اسلام موجب عزت و غرور برای کشور شد.

سردار کرمی با اشاره به تقدیم 200 هزار شهید و 500 هزار جانباز و آزاده در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: به برکت مقاومت و پایداری ملت ایران و خون شهدا نظام جمهوری اسلامی در این جنگ پیروز شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی در طول هفته دفاع مقدس در قالب پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت و نواحی در استان زنجان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری رژه نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس تصریح کرد: در این برنامه همه نیروهای مسلح زنجان شرکت می‌کنند.

وی از بازسازی عملیات والفجر هشت در زنجان خبر داد و گفت: این عملیات به صورت آبی در زنجان برگزار می‌شود.

سردار کرمی با بیان اینکه در دو سال گذشته عملیات‌های عاشورا و بیت‌المقدس در زنجان بازسازی شده است، افزود: با پیگیری‌های انجام شده و با توجه نقش‌آفرینی نیروهای استان زنجان در 46 عملیات آفندی و پدافندی عملیات والفجر هشت در زنجان در سال جاری بازسازی می‌شود.

انتهای پیام/‌ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول