اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس:

همایش ‌گرامیداشت عملیات والفجر 10 در مریوان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان از برگزاری همایش سراسری گرامیداشت عملیات والفجر 10 در اسفندماه جاری در شهرستان مرزی مریوان خبر داد.

همایش ‌گرامیداشت عملیات والفجر 10 در مریوان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ابراهیم حسینی بعد از ظهر امروز در  جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی گرامیداشت عملیات والفجر 10 در سنندج اظهار کرد: همایش بزرگ گرامیداشت عملیات والفجر 10 با شرکت بیش از 600 نفر از رزمندگان و خانواده شهدای سراسر کشور که به نحوی در این عملیات غرور آفرین شرکت داشتند در مریوان برگزار می‌شود.

وی افزود: عملیات والفجر 10 از جمله عملیات‌های بزرگ دوران هشت سال دفاع مقدس بود که در استان کردستان و در محور عملیاتی شهرستان‌های مریوان و سروآباد برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه بیان داشت: با توجه به نقش تاثیرگذار و به سزای یگان 39 آن زمان که امروز سپاه بیت المقدس است در میان یگان‌های استان‌های همجوار در موفقیت این عملیات تصمیم بر آن شد که این همایش در شهرستان مریوان برگزار شود.

حسینی زمان برگزاری همایش را اوایل دهه سوم اسفند اعلام کرد و لزوم همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی و ادارات مختلف شهرستان مریوان را ضروری دانست.

فرماندار شهرستان مریوان هم در این جلسه فرهنگ ایثار و شهادت را از افتخارات رزمندگان اسلام در دوران مقدس برشمرد و گفت: دلاورمردان عرصه‌های عشق و ایمان در هشت سال جنگ نابرابر و تحمیلی با حماسه‌های کم‌نظیر و پایمردی خود آن را به عنوان یک یادگار و میراث گرانبها برای نسل‌های بعدی به ارمغان آوردند.

عبدالله رشیدی‌پور با اشاره به آمادگی برگزاری این همایش در شهرستان مریوان اضافه کرد: این شهرستان در راستای گرامیداشت حفاظت از آن میراث گرانبها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد چرا که عزت و سربلندی امروز ایران اسلام مرهون خون شهدا و  ایثارگری رزمندگان اسلام است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول