اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز حفظ آثار دفاع مقدس خراسان‌شمالی:

عملیات والفجر 3 در خراسان‌شمالی بازسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی گفت: عملیات والفجر سه در هفته گرامیداشت دفاع مقدس در این استان بازسازی می‌شود.

عملیات والفجر 3 در خراسان‌شمالی بازسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی، محمود وضیع اظهار کرد: هر ساله در ایام گرامیداشت دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی از سوی سپاه استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بازسازی عملیات‌های عاشورا و مسلم بن عقیل یکی از برنامه‌های مهمی است که توسط سپاه استان در هفته دفاع مقدس، طی دو سال گذشته اجرا شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خراسان‌شمالی گفت: امسال در هفته گرامیداشت دفاع مقدس، عملیات والفجر (سه) در منطقه علی‌آباد شهرستان بجنورد، مرکز استان بازسازی می‌شود.

وضیع خاطرنشان کرد: این برنامه با هدف معرفی رزمندگان و شهدای استان در عملیات والفجر (سه) و نحوه اجرای این عملیات به مردم برگزار می‌شود.

خبر دیگری نیز حاکی است، کارگاه آموزشی هادیان سیاسی در سپاه ناحیه بجنورد برگزار شد.

این کارگاه آموزشی با حضور یوسفعلی‌زاده، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی در محل نمازخانه سپاه ناحیه بجنورد برگزار شد.

کارگاه آموزشی هادیان سیاسی با حضور بیش از 50 نفر از هادیان بسیجی خواهر و برادر برگزار و مباحث اقتصادی، تورم، مباحث اجتماعی و اوضاع کنونی سوریه بیان شد.

این دومین کارگاه آموزشی در طول پنج ماهه سال جاری بوده و مقرر شده شش جلسه کارگاه آموزشی نیز تا پایان امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول