اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار بوشهر خبر داد

احداث کتابخانه در بوستان والفجر صلح‌آباد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی شهرداری بوشهر گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بتوان با احداث کتابخانه و سایر مکان‌های فرهنگی در بوستان صلح‌آباد بخشی از اوقات فراغت جوانان منطقه را پر کرد.

احداث کتابخانه در بوستان والفجر صلح‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سعید آزاد شهرکی عصر سه‌شنبه در آیین افتتاح پروژه‌های عمران شهری بوشهر، مساحت بوستان والفجر را 4 هزار و 590 مترمربع عنوان کرد و گفت: این بوستان نقش بسزایی در پر کردن اوقات فراغت جوانان منطقه صلح‌آباد خواهد داشت.

آزاد شهرکی مساحت کل فضای سبز این بوستان را 2 هزار 100 مترمربع، مجموعه فضای پیاده‌روی آن را 2 هزار و 500 مترمربع و همچنین زمین فوتبال آن را 880 مترمربع عنوان کرد.

وی با اشاره به اجرای پیاده‌رو در سه طرف این بوستان افزود: برای زیبایی و چشم‌انداز بهتر، موسسه فرهنگی ورزشی شهرداری نسبت به رنگ‌آمیزی دیوارهای اطراف این بوستان اقدام کرده است.

معاون عمرانی شهرداری بوشهر مجموع اعتبار هزینه شده برای احداث این بوستان را 193 میلیون تومان ذکر کرد و اظهار داشت: از این میزان 168 میلیون تومان هزینه اجرایی و 25 میلیون تومان نیز برای خرید تجهیزات و نصب وسایل بازی کودکان هزینه شده است.

وی ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک بتوان با احداث کتابخانه و سایر مکان‌های فرهنگی در این بوستان بخشی از اوقات فراغت جوانان منطقه را پر کرد.

شهردار بوشهر نیز در حاشیه افتتاح این بوستان در سخنان کوتاهی گفت: سال گذشته نیز مبلغ یک میلیارد تومان بابت زیرسازی آسفالت، نقاشی دیوارها، پیاده‌روها، احداث سه خیابان و آسفالت کوچه‌ها و معابر صلح‌آباد هزینه شده است.

فضل‌الله توسلی با بیان اینکه امروز منطقه صلح‌آباد به منطقه‌ای برخوردار تبدیل شده است، اظهار داشت: امیدواریم با توسعه ایجاد شده، کیفیت زندگی در این منطقه از شهر بوشهر نیز ارتقا یابد.

شهردار بوشهر تصریح کرد: خوشبختانه کوچه‌هایی از این منطقه که از 60 سال گذشته تا چندی پیش خاکی بودند هم‌اکنون آسفالت شده‌اند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول