اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

بازسازی عملیات والفجر 10 در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس عملیات والفجر 10 در این استان بازسازی می‌شود.

بازسازی عملیات والفجر 10 در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار رضا محمدسلیمانی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: عزت و بزرگی انقلاب به برکت دفاع مقدس است.

وی افزود: هشت سال جنگ تحمیلی را از هر زاویه‌ای مورد بررسی قرار دهیم، سال‌ها می‌تواند به عنوان بهترین فرهنگ مورد استفاده نسل‌های آینده انقلاب قرار گیرد.

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) ادامه داد: فضای معنوی حاکم بر جبهه‌ها بیانگر اخلاص و ایثار رزمندگان اسلام بود.

محمدسلیمانی گفت: چند سالی است که به همت سازمان بسیج مستضعفین، سلسله عملیات‌های رزمندگان اسلام در استان‌های مختلف بازسازی و به معرض نمایش آحاد مردم گذاشته می‌شود.

وی اذعان داشت: در سال جاری نیز در استان چهارمحال و بختیاری عملیات والفجر 10 بازسازی و اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از برپایی نمایشگاهی پیرامون دستاوردهای هشت سال حماسه و ایثار و همچنین جنگ نرم در هفته گرامیداشت دفاع مقدس خبر داد و گفت: روایت‌گری از دفاع مقدس هم از برنامه‏هایی است که هنرمندان بسیجی استان اجرا خواهند کرد.

سردار محمدسلیمانی گفت: رژه گروهان‎‌های منتخب نیروهای مسلح، رژه موتوری و محمول سلاح‌های سنگین، نیمه سنگین و ادوات از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این استان است.

وی با تاکید بر ضرورت فضاسازی مناسب برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: با برگزاری شب خاطره و تجمع رزمندگان این استان با عنوان یاد یاران و برگزاری مراسم‌های یادواره شهدا، ضمن انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از رشادت‌های رزمندگان اسلام تقدیر و ازجان گذشتگی شهدای گرانقدر تجلیل به‌عمل می‌آید.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول