اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهل و نهمین شماره الغدیریان با ویژه‌نامه والفجر 8 منتشر شد

خبرگزاری فارس: معاون هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد از انتشار چهل و نهمین شماره فصلنامه تخصصی دفاع مقدس استان یزد با عنوان الغدیریان خبر داد.

چهل و نهمین شماره الغدیریان با ویژه‌نامه والفجر 8 منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، محمد ده‌شیری اظهار داشت: به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با نگاهی به نقش رزم استان یزد در عملیات والفجر 8 و یادواره شهدای مهندسی رزمی تیپ الغدیر، چهل و نهمین شماره فصلنامه الغدیریان منتشر شد.

وی مباحث انتخابات، شرح عملیات گردان‌های تیپ الغدیر در عملیات والفجر 8، سکانچی دلاور، یادواره شهدای مهندسی رزمی تیپ الغدیر و ... را از جمله مطالب مطرح شده در این شماره برشمرد.

معاون هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد ادامه داد: شماره 49 فصلنامه الغدیریان با تیراژ 4 هزار نسخه (به یاد هر شهید استان یک نسخه) منتشر شده است.

ده‌شیری، سرویس‌های معارف، ‌پایداری، ‌ایثارگران، ‌خانواده، ‌اخبار و شعر را از جمله سرویس‌های فصلنامه الغدیریان نام برد و با اشاره به سرویس نوجوان نشریه افزود: در الغدیریان با نگاه ویژه به کودک و نوجوان این سرویس نیز دیده شده است که در آینده به صورت یک مجله جداگانه منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول