اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع):

جنگ 33 روزه معادلات قدرت در منطقه را دگرگون کرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) گفت: پیروزی حزب‌الله در جنگ 33 روزه معادلات قدرت در منطقه را تغییر داده و هیمنه اسرائیل را شکست.

جنگ 33 روزه معادلات قدرت در منطقه را دگرگون کرد

علیرضا نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن روز مقاومت اسلامی اظهار کرد: حمله به نیروهای طرفدار انقلاب اسلامی در واقع با هدف و نیت ضربه زدن به انقلاب اسلامی از سوی استکبار آغاز شد.

وی ادامه داد: جنگ 33 روزه نیز توسط رژیم صهیونیستی با حمایت کامل نیروهای غرب از یک سو و سکوت سازمان‌های بین‌المللی از سوی دیگر صورت گرفت.

معاون سیاسی سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) خاطر نشان کرد: طی 60 سال گذشته ارتش‌های عربی در مقابل اسرائیل تحقیر و تضعیف شده و با ایده‌های پان عربیسم نتوانستند در برابر ارتش این رژیم مقاومت کنند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی در واقع مطمئن بود که ظرف چند روز حزب‌الله را نابود خواهد کرد و بر همین اساس نیز حملات گسترده‌ای را طراحی کرده بود.

نظری ابراز داشت: اما سید حسن نصرالله در همان زمان در مقابل دوربین‌ها ظاهر شد و خبر نبرد سهمگینی را از سوی حزب‌الله داد.

وی اضافه کرد: در واقع سید حسن نصرالله در این سخنرانی خود خبر از تغییر معادلات قدرت در منطقه داد و اینکه دیگر قرار نیست فقط جوانان مسلمان کشته شوند و تنها شهرهای مسلمانان ویران شود.

معاون سیاسی سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) افزود: در جریان این جنگ حزب‌الله لبنان بسیار قوی ظاهر شد و هر چه تهاجمات دشمن اوج می‌گرفت، عمق اقدامات تلافی‌جویانه این جنبش بیشتر می‌شد.

وی عنوان داشت: بعد از 33 روز مقاومت حزب‌الله رژیم صهیونیستی که دیگر توان ادامه تجاوزگری را نداشت و در برابر حزب‌الله دچار ضعف شده بود، مجبور به پایان دادن جنگ شد.

نظری ادامه داد: در واقع رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسید که دوران یکه تازی‌اش به پایان رسیده و موفقیت‌های گذشته نیز به خاطر ضعف مسلمانان و اعراب بوده است.

وی گفت: جنگ حزب‌الله با اسرائیل در واقع جنگ اسلام و کفر بود و موجب تغییر معادلات چندین ساله قدرت در جهان شد.

معاون سیاسی سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) ابراز داشت: این پیروزی راه‌ محکمی را برای حرکت در مسیر مقاومت اسلامی برای کشورهای دیگر باز کرد و به مسلمانان فهماند که اگر در راه خدا تلاش کنند، هیچ قدرتی در مقابلشان شکست‌ناپذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول