اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت و آموزش ناجا:

بصیرت، افراد را در مقابل توطئه دشمنان حساس می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون تربیت و آموزش ناجا گفت: بصیرت نقشی است موضعی براساس نیاز انسان‌ها که ما را در مقابل توطئه دشمنان حساس کرده و در شناخت وظایف یاری می‌دهد.

بصیرت، افراد را در مقابل توطئه دشمنان حساس می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد شکری‌پور ظهر امروز در جمع بصیرت‌جویان حاضر در دوره دوم بصیرت استانی آذربایجان‌‌شرقی اظهار کرد: دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی هر زمان با افکار و توطئه‌های جدید وارد میدان می‌شوند، لذا برای مقابله با این توطئه‌ها نیازمند بصیرت و بینایی هستیم.

وی گفت: دشمن ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی را بررسی کرده و از هر روزنه موجود استفاده می‌کند و قصد تهاجم دارد به عبارتی به هر طریق ممکن قصد دارد با ایجاد بحران هویت، مشروعیت نظام اسلامی را زیر سؤال ببرد.

شکری‌پور عمده تلاش دشمن را حوزه‌های مختلف جنگ نرم عنوان کرد و افزود: دشمن با تجربه تلخ خود در هشت سال دفاع مقدس دریافت که از طریق فیزیکی توان مقابله با ملت انقلابی ایران را ندارد؛ به همین علت جنگ در ابعاد مختلف نرم را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری دوره‌های بصیرت این است که در مقابل توطئه‌های دشمنان حساس شویم و بتوانیم نسبت به وظایف خدمتی خود در مقابله با توطئه‌ها شناخت پیدا کنیم.

شکری‌پور در ادامه با اشاره به فرمایشات و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در زمینه بصیرت گفت: بصیرت مورد نظر مقام معظم رهبری بصیرتی است که مشکلات و چالش‌های جامعه را رصد کرده و ما را به وظایف خود در مقابله با آن واقف سازد.

معاون تربیت و آموزش ناجا در ادامه با تاکید بر اهمیت جمع‌آوری نقطه‌نظرات بصیرت‌جویان حاضر در این دوره‌ها تصریح کرد: جمع‌آوری تجربیات و نقطه‌نظرات بصیرت‌جویان این دوره‌ها می‌تواند منبع خوبی برای شناخت ابعاد مختلف توطئه‌های دشمنان بوده و سایر بصیرت‌جویان را در شناخت ابعاد مختلف توطئه‌ها یاری کند. 

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول