اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

بصیرت در مقابله با جنگ نرم موجب عزت زنان ایرانی شده است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ایران اسلامی زنان با عزت و تاریخ‌سازی در خود پرورش داده گفت: هوشیاری زنان همراه با بصیرت در مقابله با جنگ نرم باعث این امر شده ‌است.

بصیرت در مقابله با جنگ نرم موجب عزت زنان ایرانی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای زن شهرستان بوشهر نیز شهدا را الگوی همه جانبه برای ملت‌ها دانست و گفت: شهدا با نثار جان شیرین خود عزت افتخار و سرافرازی را به ارمغان آورده‌اند.

محمدحسین جهانبخش با بیان اینکه نقش زنان در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی بارز است گفت: ایران اسلامی امروز زنان بزرگی در خود دارد که تاریخ‌ساز شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه زنان در تاریخ انقلاب اسلامی رفیع است اظهار داشت: زنان ایران اسلامی برای بشریت و تاریخ الگو هستند.

استاندار بوشهر به تهاجم نرم دشمنان اشاره کرد و افزود: زنان در مقابله با این تهاجم مسئولیت بزرگی دارند چرا که امروز استکبار تمام هم و غم خود را برای به انحراف کشیدن جوانان به ویژه زنان در سر می‌پروراند و مسئولیت زنان در این نبرد سنگین و مهم است که خانواده آسیب نبیند.

جهانبخش هوشیاری همراه با بصیرت در مقابله با جنگ نرم را مهم دانست و گفت: خنثی شدن فتنه 88 با بصیرت مردم ولایی بود.

مسئول معاونت بسیج جامعه زنان سپاه امام صادق (ع) نیز با گرامیداشت یاد و خاطره زنان شهید گفت: زنان در 8 سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و عرصه‌های علمی فرهنگی نقش ویژه و عمده داشته‌اند و وجود 7 هزار شهید زن در کشور مؤید حضور زنان در عرصه دفاع مقدس است.

زهرا اسدی گفت: استان بوشهر 17 شهید زن دارد که 6 شهید آن مربوط به شهرستان بوشهر است.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول