اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

حضرت خدیجه (س) در تاریک‎ترین زمانه بصیرت را تشخیص داد

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: حضرت خدیجه (س) در تاریک‎ترین زمانه بصیرت را تشخیص داد.

حضرت خدیجه (س) در تاریک‎ترین زمانه بصیرت را تشخیص داد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام یدالله غلامی در همایش دختران فاطمی و بصیرت مردمی که به منظور پاسداشت مقام حضرت خدیجه(س) و ناهید فاتحی کرجو شهیده شاخص بسیج در سال 1391 در تالار فخرالدین اسد گرگانی برگزار شد، اظهار داشت: حضرت خدیجه (س) تنها یار اسلام و پیامبر بود و نخستین زن مومنه‎ای است که به اسلام ایمان آورد و شهادتین را به لب راند.

وی افزود: این حضرت در تمام سال‎های که پیامبر را مورد رنج و اذیت و آزار قرار می‎دادند، همراه او بود و دارایی‎هایش را در اختیار اسلام گذاشت و برای همین زخم زبان‎های بسیاری از زنان مکه شنید.

غلامی خاطرنشان کرد: آنچه که در وجود این بانو و همچنین حضرت فاطمه (س) و بعد از آنها در عموم شهدا شاخص شده، بصیرت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: در تاریک‎ترین اوضاع زمان حضرت خدیجه(س) بصیرت را تشخیص داد.

وی بیان داشت: بصیرت به این منظور است که در آشفته‎ترین اوضاع بتوان حق را تشخیص داد و کسانی چنین ویژگی دارند که از ایمان قوی و تقوا برخوردار باشند.

غلامی تصریح کرد: امروز انتظار این بانوی اسلام و دخت او حضرت فاطمه (س) از ما این است که در این اوضاع و احوال که دشمن از هر سو کمر به نابودی ما بسته و فضا را غبارآلود می‎سازد با بصیرت برخورد کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با تاکید براینکه امروز اوضاع و احوال خوبی در جهان حاکم نیست، یادآور شد: دشمنان به دنبال دشمنی، انحرافین در مسیر انحراف، منافقین به دنبال نفاق هستند، تا فضا غبارآلود شود.

وی تاکید کرد: اصلی‎ترین شاخص حضرت خدیجه (س) و حضرت فاطمه (س) شناخت انحراف بود و ما باید با الگو قرار دادن آنها برای رسیدن به حقیقت گام برداریم.

انتهای پیام/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول