اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته اطعام نیازمندان صورت گرفت

توزیع 150 سبد غذایی در زاهدان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد زاهدان گفت: در هفته اطعام نیازمندان، 150 سبد غذایی بین نیازمندان زاهدان توزیع شد.

توزیع 150 سبد غذایی در زاهدان

محمود میرامامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: به مناسبت هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام، 150 سبد غذایی با ارزش بالغ بر 12 میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان زاهدان توزیع شد.

وی افزود: مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان به همراه چند تن از مسئولان استان از جمله سرپرست بانک ملت سیستان و بلوچستان، این تعداد سبد غذایی را بین مددجویان کمیته امداد شهرستان زاهدان توزیع کردند.

مدیر کمیته امداد زاهدان بیان کرد: هنگام توزیع سبد غذایی بین مددجویان، خیرین و نیکوکاران نیز مدیرکل کمیته امداد استان را  همراهی کردند.

* اطعام 3 هزار و 200 نفر از نیازمندان دلگان

مدیر کمیته امداد شهرستان دلگان نیز گفت: در هفته اکرام و ایتام، 3 هزار و 200 پرس غذای گرم بین مستمندان و ایتام در روستاهای توابع شهرستان دلگان توزیع شد.

علی بامری اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان، دلجویی از ایتام و گستراندن سفره‌های افطار برای نیازمندان اجر و ثوابی مضاعف دارد و این سفره خیر و برکت را نیز برای خیرین به همراه دارد.

* توزیع 100 سبد غذایی بین نیازمندان شهرستان ایرانشهر

مدیر کمیته امداد شهرستان ایرانشهر نیز اظهار داشت: 100 سبد غذایی با اعتباری بالغ بر 30 میلیون ریال در هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام بین نیازمندان مناطق محروم شهرستان ایرانشهر توزیع شد.

محمدعلی تراقویی افزود: همچنین شب گذشته 400 نفر از مددجویان مهمان هیئت امنای حسینیه سیستانی‌های مقیم ایرانشهر بودند و روزه خود را افطار کردند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد در ترویج سنت حسنه اطعام یتیمان پیشقدم است.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول