اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد نرماشیر خبر داد

توزیع سبد غذایی بین ایتام و نیازمندان نرماشیر

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نرماشیر گفت: طرح مفتاح‌الجنه در 40 روستا و 200 خانوار اجرا و در ابتدای طرح 50 سبد غذایی بین ایتام و نیازمندان توزیع و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

توزیع سبد غذایی بین ایتام و نیازمندان نرماشیر

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، رضا موحدی پیش از ظهر امروز در آیین آغاز به کار طرح مفتاح‌الجنه در این شهرستان اظهار داشت: با اجرای این طرح کسانی که به عنوان خیر قصد تقبل هزینه‌های یک یا چند خانواده محروم را دارند از نزدیک با نیاز آنها آشنا می‌شوند.

موحدی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح کمیته امداد هزینه‌های اختصاص داده شده برای امور خیریه را به صورت مستقیم صرف ایتام و مددجویان می‌کنند.

وی بیان داشت: اجرای این طرح زمینه جذب کمک‌های مردمی در راستای تأمین نیازهای واقعی این افراد را فراهم می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نرماشیر افزود: بیش از 100 نفر خیر در شهرستان وجود دارد که کمک‌های نقدی و جنسی خود را با همکاری کمیته امداد به ایتام و نیازمندان می‌رسانند.

وی با اشاره به رشد قابل توجه سرانه ماهانه ایتام شهرستان نرماشیر ابراز داشت: با حمایت‌های خوبی که از طرف حامیان ایتام صورت گرفته است، ماهانه 200 هزار ریال به هر یتیم پرداخت می‌شود که امیدواریم با اجرای طرح مفتاح‌الجنة این رقم رشد بیشتری داشته باشد.

موحدی گفت: این طرح در 40 روستا و 200 خانوار اجرا می‌شود و در ابتدای طرح 50 سبد غذایی بین ایتام و نیازمندان توزیع و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول