اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه مبارک رمضان

2 هزار سبد غذایی میان نیازمندان آملی توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان آمل گفت: در ماه مبارک رمضان دو هزار سبد غذایی در میان نیازمندان شهرستان آمل توزیع می‌شود.

2 هزار سبد غذایی میان نیازمندان آملی توزیع می‌شود

عطاالله حیدرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با بیان اینکه مجمع خیرین شهرستان آمل  یک دستگاه سنگ‌شکن مجهز برون اندامی برای بیماران آملی خریداری و در بیمارستان امام رضا(ع) نصب کرده است، گفت: احداث بخش جدید بیماران تالاسمی در بیمارستان امام رضا(ع) و نصب 45 دستگاه پمپ دسفرال در این بخش از کمک‌های مجمع به بیماران شهرستان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای کمک به کودکان نیازمند 15 عدد سمعک برای کودکان ناشنوای این شهرستان خریداری شده است، بیان داشت: کمک به بیماران سرطانی این شهرستان از دیگر اولویت‌های مجمع خیرین آمل است.

عضو هیئت مدیره مجمع خیرین آمل با بیان اینکه در ماه رمضان هر سال نیز سبدهای غذایی از سوی این مجمع در میان نیازمندان توزیع می‌شود، تصریح کرد: در سال جاری 2 هزار سبد غذایی در میان اقشار مختلف این شهرستان توزیع می‌شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون توانستیم 400 جهیزیه برای نوعروسان آملی تهیه کنیم، افزود: تاکنون موفق شدیم 70 زندانی به دلیل عجز از پرداخت دیه آزاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه مجمع خیرین آمل در زمینه ایجاد مرکز شیمی‌درمانی این شهرستان مشارکت دارد، گفت: توانستیم از سوی اتحادیه آهن‌فروشان این شهرستان نیز آهن‌آلات موردنیاز این مجموعه برای آغاز را تهیه کنیم.

حیدرزاده با بیان اینکه موسسه پویندگان دانش روز نیز برای کودک به کودکان بدسرپرست و بی‌سرپرست در آمل راه‌اندازی کردیم، یادآور شد: هم اکنون 30 کودک کمتر از شش سال در این مجموعه دارای پرونده‌های بهداشتی و آموزشی و تربیتی هستند.

همچنین رمضان علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل، اظهار داشت: این سبدهای کالا توسط دو خیر خیراندیش آملی حاج ارسلان رضائیان و حسین رمضانی تهیه شده است.

وی بیان داشت:  هر سبد به ارزش یک میلیون ریال مهیا شده است.

علیپور تصریح کرد: این سبدها شامل 12 قلم کالای اساسی غذایی و پروتئینی زندگی بوده که در مجموع  600 میلیون ریال ارزش دارد.

وی افزود: این سبدهای کالا در ایام ماه مبارک رمضان بین 600 خانواده نیازمند توزیع می‌شود.

مدیر کمیته امام خمینی(ره) شهرستان آمل با اعلام اینکه 200 یتیم زیرپوشش کمیته امداد آمل به همراه یکی از اعضای خانواده خود به سفر زیارتی می‌روند، یادآور شد: این طرح از سوی موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های این شهرستان برای اعزام به مشهد مقدس و پابوسی امام هشتم شیعیان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: این سفر یک هفته‌ای خواهد بود که مددجویان در سه مرحله اعزام می شوند.

علیپور با بیان اینکه 650 یتیم زیر پوشش این کمیته قرار دارند، اظهار داشت: ایتام آملی از حمایت‌های مالی حدود یک هزار و 700 حامی برخوردار هستند و هیچ یتیمی در این شهرستان بدون حامی ندارد.

علیپور با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) آمل برای هر یتیم آملی حساب ویژه بانکی باز کرده و کمک‌های خود را ماهانه به حساب آنها واریز می‌کند، عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال نیز در روز 21 این ماه همزمان با روز شهادت امام علی(ع) پایگاه‌های کمیته امداد آمل در طرح اکرام ایتام پذیرای حامیان هستند.

انتهای‌پیام/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول