اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه رمضان

80 هزار سبد غذایی به دست نیازمندان کشور می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به طرح همای رحمت در ماه رمضان توسط داوطلبان هلال‌احمر گفت: امسال در ماه رمضان 80 هزار سبد غذایی در کل کشور به دست نیازمندان می‌رسد.

80 هزار سبد غذایی به دست نیازمندان کشور می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرحناز رافع در گردهمایی بزرگ داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با بیان اینکه اصفهانی‌های پرتلاش در دوران دشوار دفاع مقدس جان‌فشانی کردند و مردانه از ایران اسلامی دفاع کردند، اظهار کرد: این ایثار و از خودگذشتگی‌ها تا اندازه‌ای است که اصفهان را به مهد شهدا تبدیل کرده است و امروز نیز هر کجا نیازمندی اعلام نیاز کند مردم اصفهان و به ویژه امدادگران و نجاتگران در جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان پیش از بسیاری از افراد در صحنه حضور می‌یابند.

وی یادآور شد: اسلام انسان را به عنوان موجودی مسئول در جامعه معرفی کرده و افرادی که در برابر دیگران بی‌مسئولیت باشند، نکوهش می‌شوند، بنابراین ما در دستگیری از نیازمندان و آسیب‌دیدگان تاکید داریم.

رئیس داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به دستورالعمل‌های خیراندیشانه در قرآن کریم گفت: داوطلبان و خیّران مصداق آیات شریفه قرآن در عمل به خیر هستند که در انجام کارهای نیک از یکدیگر سبقت می‌گیرند و ما به آنها افتخار می‌کنیم.

وی تاکید کرد: همه ما باید همیشه با هم باشیم و به هم‌نوع خود نیکی کنیم تا حسرتی برای فردایمان باقی نماند.

رافع با اشاره به تعداد داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان نسبت به دیگر استان‌ها بیان داشت: استان اصفهان در زمینه داوطلبی جزو جمعیت‌های نخست کشور محسوب می‌شود.

وی در ادامه در مورد اجرای طرح همای رحمت در ماه رمضان از سوی جمعیت هلال‌احمر گفت: این طرح امسال برای هشتمین سال متوالی به اجرا گذاشته می‌شود که در آن داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شبانه و به صورت ناشناس کمک‌های مردمی خود را در قالب سبد غذایی به نیازمندان می‌رسانند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور یادآور شد: در کل کشور 80 هزار سبد غذایی توسط خیّران تهیه شده و داوطلبان این جمعیت آنها را توزیع می‌کنند.

وی اضافه کرد: در هر سبد غذایی اقلامی چون برنج، روغن، شکر، خرما و گردو قرا داده شده و ارزش هر سبد غذایی 150 هزار تومان است.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول