اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه:

تامین سبد غذایی مددجویان پیگیری می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: تامین سبد غذایی خانواده‌های مدد‌جویان زیر پوشش بهزیستی در ماه مبارک رمضان پیگیری می‌شود.

تامین سبد غذایی مددجویان پیگیری می‌شود

هرمز نوروزی‌فرد در گفت‌و‌گو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: برنامه‌های منسجمی در ماه مبارک رمضان در ادارات بهزیستی شهرستان‌ها‌ی کرمانشاه برگزار می‌شو‌د.

نوروزی‌فرد افزود: به منظور برنامه‌ریزی لازم برای اجرای برنامه‌های مورد نظر در ماه مبارک رمضان ستاد مهر رمضان به ریاست مدیر‌کل بهزیستی استان کرمانشاه و دبیر‌ی معاون مشارکت‌های مردمی این اداره‌کل تشکیل شد

وی ادامه داد: اجرای طرح ضیافت مهر با حضور مسئولان استان برای دیدار از مراکز بهزیستی و منازل مددجویان‌، اطلاع‌رسانی خدمات بهزیستی با همکاری رسانه‌ها و معرفی طرح‌های مشارکتی از برنامه‌های ویژه ستاد مهر رمضان است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: پیگیری تامین سبد غذایی ویژه خانواده‌ها‌ی مدد‌جویان زیر پوشش بهزیستی با همکاری خیرین و ارگان‌های مربوطه در ماه رمضان از دیگر اقداماتی است که انجام می‌گیرد‌.

وی برگزاری مراسم افطاری با حضور خیران با هدف تجلیل از آنها را از دیگر برنامه‌هایی دانست که در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود و گفت‌: در این برنامه فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان بهزیستی به منظور جلب مشارکت تشریح می‌شود.

نوروزی‌فرد اظهار کرد: بر‌پایی نمایشگاه خیریه به منظور معرفی دستاورد‌های مدد‌جویان و جذب مشارکت‌ها‌ی مردمی و پیش‌بینی پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطره با تعامل و همکاری نهادهای ذیربط از دیگر فعالیت‌هایی است که صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول