اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

تصویب 350 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر از ابلاغ 350 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای استان بوشهر در سال جاری خبر داد.

تصویب 350 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان بوشهر اظهار داشت: 230 میلیارد تومان از این مبلغ از محل نفت و گاز و مابقی از محل درآمدهای استانی تامین می‎شود.

وی با بیان اینکه درآمدهای استانی امسال افزایش می‏یابد افزود: درآمدهای استانی از 540 میلیارد تومان سال 90 به 822 میلیارد تومان در سال جاری افزایش خواهد یافت.

جهانبخش با اشاره به درآمد چهار میلیارد تومانی مازاد بر درآمد استان در چهار ماهه اول امسال یادآور شد: دستگاه‎های اجرایی متناسب با پرونده‎های حقوقی و با استفاده از وکلا این پرونده‎ها را پیگیری کنند.

استاندار بوشهر با تاکید بر استفاده از اقتصاد مقاومتی گفت: با توجه به شرایط خاص انقباضی در بودجه امسال، با استفاده از اقتصاد مقاومتی مبتنی بر تولید می‎توان مشکلات موجود را پشت سر گذاشت.

جهانبخش با بیان اینکه پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری و هیئت دولت باید در اولویت قرار گیرد تصریح کرد: مدیران مصوبات این دو سفر را با جدیت و حساسیت پیگیری کنند.

استاندار بوشهر اجرای مسکن مهر را از مهمترین طرح‎های امسال دانست و افزود: امسال 32 هزار واحد مسکونی مسکن مهر در استان بوشهر به بهره‎برداری می‎رسد.

وی بر انعقاد تفاهمنامه‎های اعتبارات عمرانی تاکید کرد و ادامه داد: این تفاهمنامه‎ها باید تا اول مهر ماه منعقد شود.

جهانبخش با اشاره به افزایش روشنایی شهر بوشهر گفت: شهر بوشهر از تاریکترین شهرهای ایران است که باید راهکاری در این مورد اندیشه شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: امسال شرایط کشور و به تبع آن شرایط استان بوشهر خاص است.

عبدالکریم جمیری افزود: مدیران دستگاه‎های اجرایی باید با نگاه مقام معظم رهبری و با اتکا بر دانایی‎محوری برنامه‎ریزی کنند تا شاهد توسعه همه جانبه استان بوشهر باشیم.

سیدمحمدمهدی پورفاطمی نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر رفع عقب‎ماندگی‎ها گفت: وضعیت مبلمان شهری اسف‎بار است که لازم است بودجه‎ای به این منظور قرار گیرد.

سید مهدی موسوی‌نژاد، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: توقع داریم اعتبارات بر اساس رویکرد عدالت‎محوری در اختیار شهرستان‎ها قرار گیرد و ارزشیابی مدیران بر اساس توانمندی آنان انجام شود.

نماینده مردم کنگان دیر و جم در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: زیرساخت‎های شهرستان‎های کنگان، دیر و جم متناسب با رشد جمعیت این شهرها نیست که لازم است توجه ویژه شود.

موسی احمدی بحران کم‌آبی در شهرهای جنوب استان بوشهر به ویژه در شهرهای جم و عسلویه را یک بحران جدی دانست و خواستار توجه ویژه به منطقه از جمله بهره‎ گرفتن از خط آبرسانی کوثر شد.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول