اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز:

اعتبارات عمرانی شهرستان سقز به 100 میلیارد تومان افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سقز گفت: سال گذشته 76 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی به ادارات اختصاص یافت که پیش‌بینی می‌شود این رقم به 100 میلیون تومان در سال جاری افزایش یابد.

اعتبارات عمرانی شهرستان سقز به 100 میلیارد تومان افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، کریم افشاریان شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان سقز که با حضور نماینده سقز و بانه در مجلس و مسئولان ادارات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسئولیت فرصتی مناسب برای خدمت به مردم است که باید مسئولان ادارات و دستگاه‌های مختلف با بهره‌گیری از آن، این مهم را ذخیره آخرت خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان سقز افزود: جمهوری اسلامی ایران بر پایه خدمت به تمام آحاد جامعه بنا نهاده شده است و همه در این راستا مسئول هستند.

افشاریان خاطرنشان کرد: در سال گذشته 76 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های مختلف در بین ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان توزیع شد که امسال تاکنون 29 میلیارد تومان با رعایت الزامات در سر فصل‌های مختلف تقسیم‌بندی شده است.

فرماندار شهرستان سقز در ادامه با توجه به اینکه هم‌اکنون طرح‌های بزرگ و کوچک زیادی در حال انجام است، اذعان کرد: پیش‌بینی می‌شود در مجموع اعتبارات عمرانی امسال به بیش از 100 میلیارد تومان برسد.

وی در ادامه اظهار داشت: تمام 131 طرح مصوب سفر مقام معظم رهبری به شهرستان سقز که با اعتباری بالغ بر 54 میلیارد تومان اجرایی شدند، بیشتر آنها به اتمام رسیده و مابقی نیز در مرحله بهره‌برداری قرار دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی هم با اشاره به اینکه شهرستان سقز دومین شهرستان استان کردستان از لحاظ جمعیت و وسعت است، گفت: تاکنون اعتبارات تخصیص یافته جوابگوی طرح‌های اجرایی نبوده و در این راستا خواستار 20 درصد اعتبارات استان کردستان به شهرستان سقز شد.

محسن بیگلری با بیان اینکه 14 درصد اعتبارات استان به شهرستان سقز اختصاص یافته است، بر تلاش مسئولین برای به اتمام رساندن طرح‌های نیمه‌تمام و در حال اجرا تاکید کرد.

وی در پایان با اشاره به تحریم همه جانبه کشورمان از سوی دشمنان، افزود: با وجود این تحریم‌ها چون دارای مسئولینی دلسوز و خدوم هستیم، بر تمام کینه‌توزی‌های دشمنان فائق آمده‌ایم.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول