اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان خبر داد

اجرای 30 پروژه عمرانی در قهستان

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: در سال جاری 30 پروژه عمرانی، کشاورزی، آموزشی و فرهنگی در بخش قهستان اجرا می‌شود.

اجرای 30 پروژه عمرانی در قهستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری درمیان، رجبعلی براتی در جمع مردم روستای خوان از توابع بخش قهستان اظهار کرد: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه به یمن اندیشه والای حضرت امام‌خمینی (ره) و بینش ژرف ایشان‏ کمیته امداد رسالت خطیر محو فقر و محرومیت را از چهره میهن اسلامی برعهده گرفت، افزود: کمیته امداد از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این نهاد به عنوان بزرگترین نهاد حمایتی بازوی توانمند نظام در رفع محرومیت است.

فرماندار درمیان به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و افزود: در حوزه توانمندسازی و خودکفایی اقشار آسیب‌پذیر جامعه باید سرمایه گذاری بیشتر صورت گیرد تا بتوانیم این شعار را محقق سازیم.

براتی از خانواده امداد درمیان به عنوان تجلی‌گاه خودباوری و اعتماد به نفس مددجویان یاد کرد و گفت: با همکاری و مشارکت بیش از پیش مردم نوع‌دوست، خیر و مرزنشین شهرستان می‌توان گام‌های محکم و بلندی در زمینه شکوفایی اقتصاد این شهرستان برداشت.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی (ره) از جمله دستگاه‌های موفق در زمینه اشتغال بوده و  بیشترین فعالیت را در شهرستان درمیان داشته است، ادامه داد: مهم‌ترین عامل در برپایی عدالت اجتماعی نهادینه شدن فرهنگ اصیل اسلامی کار و تلاش در جامعه و افزایش فرصت‌های شغلی برای اقشار جامعه است.

فرماندار درمیان با بیان اینکه تحقق آرمان انقلاب اسلامی، استقلال سیاسی و پیروزی در نبرد ضد امپریالیستی با استقلال اقتصادی، قطع وابستگی و خوداتکایی امکان‌پذیر است، گفت: در مقطع کنونی که کشور اسلامی ما به اقتدار، عزت و پیشرفت در تمامی زمینه‌ها دست پیدا کرده نباید مددجوی نیازمند داشته باشیم و باید به سمت کارآفرینی و توانمندسازی  گام برداریم.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول