اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار زنجان خبر داد

اختصاص 32 میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی استان زنجان‌

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: پروژه‌های عمرانی استان زنجان با اختصاص 32 میلیارد تومان در سال جاری اجرایی می‌شود.

اختصاص 32 میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی استان زنجان‌

علی‌اکبر کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با توجه به آغاز روند جهشی استان در زمینه توجه به امور عمرانی، اقدامات مطلوبی در این حوزه در دو سال گذشته انجام شده است.

وی با بیان اینکه 280 هزار میلیون ریال از اعتبارات بحران و 4 میلیارد تومان از اعتبارات دولتی برای اجرای پروژه‌های عمرانی استان در نظر گرفته شده است، افزود: در مجموع 160 پروژه با اعتبار 32 میلیارد تومان در سال جاری در استان اجرایی می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به تعریض پل شهر حلب، افزود: احداث تقاطع غیرهم‌سطح ورودی شهر خرم‌دره از پروژه‌های عمرانی سال جاری است.

وی احداث و تکمیل تقاطع غیرهم‌سطح امام حسین (ع)، تکمیل پروژه‌های منطقه گاوازنگ و تکمیل و ساماندهی منطقه گردشگری زنجانرود را از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و افزود: اجرای تونل شهری، اجرای پروژه سبزه‌میدان از دیگر پروژه‌های عمرانی زنجان در سال جاری است.

کریمی با اشاره به تعهدات استان در زمینه احداث چندین سد در استان زنجان خاطرنشان کرد: احداث سدهای مشمپا، تالوار، پاوه‌رود، راش، قره‌درغ در حال حاضر در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه در سال جاری سد تالوار با 500 میلیون متر مکعب ذخیره آب آماده آبگیری است، خاطرنشان کرد:‌ با آبگیری این سد بخش قابل توجهی از منابع آبی استان‌های همدان، کردستان و زنجان تامین می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اختصاص اعتبار به پیگیری روند اجرایی سد بلوک ادامه داد: این پروژه با ظرفیت 1.6 میلیون متر مکعب در استان زنجان احداث می‌شود.

وی بزرگترین پروژه استان زنجان در بخش آب سد مشمپا اعلام کرد و گفت: با همکاری قرارگاه خاتم روند اجرایی این سد در سال جاری پیگیری می‌شود.

کریمی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در دو سال گذشته برای احداث محور تهم ـ چورزق افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده این پروژه در سال جاری به بهره‌برداری رسید.

وی بهره‌برداری از راه زنجان به منجیل از دیگر پروژه‌های بخش راه عنوان کرد و گفت: با اخذ اعتبارات ملی روند اجرایی این پروژه در سال جاری پیگیری می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان بهره‌برداری از راه زنجان به بیجار را از برنامه‌های سال جاری دانست و افزود: راه سلطانیه به قیدار و کبودرآهنگ از پروژه‌های مهر ماندگار استان زنجان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی شهرک‌های صنعتی سه و چهار زنجان یادآور شد: در سال جاری عملیات اجرایی این شهرک‌ها آغاز می‌شود.

کریمی تکمیل پروژه‌های راه‌های روستایی استان زنجان را در سال از توفیقات استان برشمرد و گفت: در سال جاری همه پروژه‌های راه‌های روستایی استان تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه تکمیل راه‌های روستایی استان از پروژه‌های مهر ماندگار است، افزود: این طرح در روستاهای بالای 50 خانوار اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول