اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 61 پروژه عمرانی در هفته دولت

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی از افتتاح و کلنگ‌زنی 61 پروژه عمرانی در دشتی در هفته دولت خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 61 پروژه عمرانی در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید علی هاشمی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران دشتی اظهار کرد: تاثیرگذاری خبر در بیداری مردم در حرکت رو به تکامل جامعه مؤثر است.

فرماندار دشتی افزود: رسانه‌ها دارای سه بخش هستند برخی قوی و محکم و بر اساس سیاست‌های راهبردی نظام حرکت می‌کنند، برخی بی‌تفاوت و برخی نیز در تضعیف نظام و تقویت دشمن حرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: خبرنگاران و رسانه‌های دشتی از نوع اول هستند که بر اساس اندیشه‌های دینی و تقویت نظام اطلاع‌رسانی می‌کنند.

نمایند عالی دولت در دشتی خاطر نشان کرد: در سال گذشته 239 پروژه با اعتبار نزدیک به 35 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، تملک دارایی در سطح شهرستان انجام گرفته است.

هاشمی یادآور شد: در هفته دولت 61 پروژه عمرانی با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود یا به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: با تلاش‌هایی که صورت گرفته با توجه به وعده رئیس کل بانک ملی ایران و در صورت پرداخت 50 میلیارد تسهیلات به کارخانه سیمان مند دشتی تا پایان سال جاری فاز اول این پروژه نیز آغاز خواهد شد.

امام جمعه دشتی نیز گفت: یکی از موضوعات مهم بحث اطلاع‌رسانی و خبر است و هر اتفاق و حادثه‌ای که به وقوع می‌پیوندد اگر نشر پیدا نکند در نطفه خفه می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح افزود: حادثه عظیم عاشورا مدیون و مرهون حضور اهل بیت امام حسین (ع) و به‌ویژه امام سجاد و حضرت زینب (س) است که با نطق‌های آتشین خود حادثه عاشورا را نشر دادند.

وی ادامه داد: امروز جنگ رسانه‌ها و عصر انفجار اطلاعات است و رسالت سنگینی بر دوش خبرنگاران است و خبرنگاران نقش مهمی در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری میدان دارند.

مصلح تصریح کرد: خبرنگار باید بر ادبیات احاطه داشته باشد و به دنبال خبر برود و بتواند تولیدکننده خبر باشد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول