اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان اعلام کرد

اختصاص 180 میلیارد ریال برای آسفالت راه‌های روستایی کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از اختصاص 179 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار ملی برای آسفالت پروژه‌های راه روستایی بالای 50 خانوار در استان خبر داد.

اختصاص 180 میلیارد ریال برای آسفالت راه‌های روستایی کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدصادق وجدی شامگاه یکشنبه در جلسه کارشناسی بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان کامیاران با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی دقیق موانع و مشکلات می‌تواند زمینه‌ساز حل مشکلات در کمترین زمان باشد، اظهار کرد: هیچ‌گونه کم‌کاری در انجام پروژه‌ها قابل قبول نبوده و با تعلل و کم‌کاری برخورد خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان تصریح کرد: سرعت بخشیدن به کار، جذب اعتبارات مورد نیاز و حل مشکلات مسکن مهر از مواردی است که به شدت پیگیری می‌شود.

وجدی در ادامه به وضعیت مسیر شهرستان‌های کامیاران – سنقر اشاره کرد و گفت: بیش از سه و نیم کیلومتر از این مسیر آماده آسفالت است که با انتخاب پیمانکار اقدامات لازم انجام خواهد شد.

فرماندار کامیاران نیز در این جلسه اعلام کرد: تاکنون 9 پروژه راه روستایی به طول 16 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال آسفالت و به بهره‌برداری رسیده است.

علی‌عسکر روحانی خاطرنشان کرد: با این اقدام علاوه بر نزدیک شدن بسیاری از مسیرها، تردد و حمل و نقل راحت‌تر و خطرات جاده‌ای کم خواهد شد.

فرماندار کامیاران یادآور شد: 10 پروژه راه روستایی برای آسفالت تامین اعتبار شده است که به زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.

وی همچنین با اعلام خبر افزایش هزینه‌های آماده‌سازی پروژه مسکن مهر از 20 میلیون ریال به 40 میلیون ریال، اظهار امیدواری کرد سرعت اجرا در این زمینه بیشتر شود.

روحانی از تخصیص اعتبار مورد نیاز پروژه‌های نیمه‌تمام در این شهرستان خبر داد و افزود: استفاده از پیمانکاران توانمند سطح شهر کامیاران و حل مشکلات آب شرب شهروندان از مواردی است که در اعتبارات سال‌جاری لحاظ شده است.

روحانی در پایان در خصوص اجرای پروژه‌های عمران شهری، تصریح کرد: در این زمینه شاهد فعالیت‌های خوبی بوده و با ایجاد دو دستگاه پل این فعالیت‌ها ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول