اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه خبر داد

افزایش 2 برابری راه‏های روستایی فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه از بهره‏برداری بیش از 50 کیلومتر بزرگراه و افزایش دو برابری راه‏های روستایی فیروزکوه خبر داد.

افزایش 2 برابری راه‏های روستایی فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: فلسفه تشکیل جلسات شورای اداری، تبیین سیاست‏گذاری‏های کلان شهرستانی در راستای تبیین منویات رهبر معظم انقلاب، سیاست‏های دولت و ایجاد هماهنگی بین تمام دستگاه‏های اجرایی این شهرستان است.

وی بیان کرد: جلسه شورای اداری عالی‏ترین جلسه برای اتخاذ تصمیمات و سیاست‏گذاری‏های مسائل کلان شهرستان است که هر دو ماه یک بار در شهرستان فیروزکوه برگزار می‏شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت‏های نهم و دهم در راستای به فعلیت در آمدن ظرفیت‏های موجود شهرستان در بخش‏های مختلف از جمله صنعت، کشاورزی و ... در سال‏های اخیر اقدامات شایسته‏ای صورت گرفته است.

افشارنادری با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‏های لازم در سال‏های اخیر از بهره‏برداری بیش از 50 کیلومتر بزرگراه، افزایش دو برابری راه‏های روستایی، گازرسانی به شهرها و روستاها، احداث و بهره‏برداری ساختمان‏های اداری، آموزشی، بهداشتی و ورزشی در شهرستان فیروزکوه خبر داد.

وی اقدامات صورت گرفته را حاصل تلاش مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: با همتی مضاعف برخی محرومیت‏ها و مشکلات موجود با همدلی مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی به تدریج رفع خواهد شد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با توجه به محدود بودن فصل کاری و شرایط اقلیمی منطقه از به اتمام رسیدن بسیاری از پروژه‏های سال 90 خبر داد و افزود: درصدد اندکی از پروژه‏ها به صورت نیمه‏تمام باقی مانده است.

افشارنادری با توجه به فرصت اندک باقیمانده بر اهتمام ویژه مسئولان دستگاه‏ها نسبت به اتمام پروژه‏های نیمه‏تمام تاکید کرد.

وی از افتتاح برخی پروژه‏های شهرستانی در هفته دولت خبر داد و اظهار داشت: باید در راستای خدمت‏گزاری به مردم حلاوت و شیرینی افتتاح پروژه‏ها به دست مسئولان استانی و شهرستانی برای مردم ملموس باشد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: یکی از طرح‏های توسعه بخش کشاورزی به عنوان نمونه در سطح کشور به زودی به شهرستان فیروزکوه واگذار می‏شود.

افشارنادری بیان کرد: شهرستان فیروزکوه در فصل تابستان پذیرای مهاجرانی است که در این فصل به شهرستان و یا روستاها مهاجرت می‏کنند.

وی بر حضور مسئولان دستگاه‏های اجرایی برای حضور در روستاها و دیدار چهره به چهره با روستائیان برای بررسی و برطرف کردن مسائل آنها تاکید کرد.

این جلسه با حضور نصرالله ابراهیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران، محمدعلی قائمی معاون نظارت و ارزیابی دفتر برنامه‏ریزی بودجه وزارت کشور و تمام مدیران و مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

انتهای پیام/صا10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول