اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی مرکزی کنگان خبر داد

راه‌اندازی 4 کتابخانه روستایی در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس کتابخانه‌های عمومی مرکزی کنگان از راه‌اندازی چهار کتابخانه روستایی در کنگان تا نیمه نخست امسال خبر داد.

راه‌اندازی 4 کتابخانه روستایی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان احمد کمالی بعد از ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ مطالعه در سطح جامعه امر مهم و ارزشمندی است و تمام مسئولان موظف به تحقق این مهم هستند.

وی افزود: تجهیز کتابخانه‌ها و تقویت کتابداران و حمایت از کتابخانه‌های عمومی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی مرکزی کنگان خاطر نشان کرد: در حال حاضر چهار کتابخانه فعال در بخش مرکزی مشغول فعالیت هستند که کیفیت کار نسبت به گذشته بالاتر رفته است.

کمالی از راه‌اندازی چهار کتابخانه روستایی در کنگان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تعداد چهار کتابخانه روستایی تا پایان نیمه اول امسال در روستاهای بخش مرکزی کنگان راه‌اندازی خواهد شد.

وی اذعان داشت: در حال حاضر قریب 6 هزار 800 نفر عضو فعال کتابخانه‌های عمومی در بخش مرکزی کنگان هستند.

معاون عمرانی فرماندار کنگان نیز اظهار داشت: مطالعه و کتابخوانی یک ضرورت است و نهضت مطالعه مفید باید در جامعه نهادینه شود.

عباس پاریابی افزود: یکی از دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب بحث مطالعه در کشور است که باید با عزمی همگانی و ملی سرانه مطالعه مفید در کشور را بالا برد.

وی با اشاره به جایگاه و اهمیت کتابخانه‌ها از شهرداری‌ها خواست تا با پرداخت سهم کتابخانه‌ها زمینه لازم را برای فعالیت بهتر کتابخانه‌ها فراهم کنند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول