اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ساخت و توسعه راه‌های لارستان خبر داد

احداث 20 کیلومتر راه روستایی در علامرودشت

خبرگزاری فارس: مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی لارستان از به بهره‌برداری رسیدن سه راه روستایی به طول 20 کیلومتر در این بخش خبر داد.

احداث 20 کیلومتر راه روستایی در علامرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، موسی میرزایی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر یکی از پروژه‌های در دست اجرای راه روستایی بخش علامرودشت جاده روستایی وردوان است که این راه روستایی به طول سه کیلومتر و عرض هفت متر در حال ساخت بوده و عملیات بهسازی و آسفالت آن رو به اتمام است و امیدواریم بتوانیم در هفته دولت آن را به بهره‌برداری برسانیم.

وی اضافه کرد: در این راه روستایی آب‌نمایی بر روی رودخانه به طول 100 متر و عرض هفت متر و دو آب‌نمای ساده به طول چهار متر در حال ساخت است که با بهره‌برداری از این آب‌نماها مشکل رفت و آمد مردم در هنگام بارندگی به کلی برطرف می‌شود.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های لارستان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از پروژه‌های دردست اجرای اداره کل راه و شهرسازی لارستان، راه آنتنی روستای برکه سفید به طول پنج کیلومتر و عرض هفت متر بوده که چهار ابنیه فنی آن در دست احداث است.

وی اضافه کرد: در این مسیر یک آب‌نما به طول 70 متر و عرض هفت متر در حال ساخت است که با بهره‌برداری از آن مشکل مردم محروم منطقه به ویژه در هنگام بارندگی برطرف می‌شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: راه روستایی ززه - بلبلی در بخش علامرودشت از دیگر پروژه‌هایی بوده که عملیات اجرایی آن آغاز شده و این مسیر به طول 12 کیلومتر، عرض شش متر و 17 پل در حال ساخت است.

وی گفت: شش کیلومتر از مسیر عملیات بهسازی و آسفالت این راه روستایی به پایان رسیده و امیدواریم بتوانیم در هفته دولت نخستین فاز این محور را به بهره‌برداری برسانیم.

این مسئول افزود: یکی از دغدغه‌های این اداره کل، برطرف کردن مشکلات از مناطق محروم به ویژه روستائیان است و به زودی از این مناطق رفع محرومیت می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول