اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی مانه و سملقان خبر داد

تسطیح 290 کیلومتر از راه‌های روستایی مانه و سملقان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی مانه و سملقان گفت: 290 کیلومتر از راه‌های روستایی غیر آسفالته شهرستان مانه و سملقان طی سه ماه نخست سال جاری در دو مرتبه توسط اکیپ‌های اداره راه و شهرسازی شهرستان تسطیح و مرمت شده است.

تسطیح 290 کیلومتر از راه‌های روستایی مانه و سملقان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان‌شمالی، محمد جعفری اظهار کرد: با توجه به وقوع سیلاب‌های کم سابقه در سال جاری عملیات راهداری و مرمت راه‌های تخریب شده تا اواسط تیرماه در حال انجام بوده و تمامی راه‌های روستایی غیر آسفالته در بخش مانه و توسط ماشین آلات راهداری و اکیپ‌ها تسطیح،

رسوب‌برداری و بازگشایی شده است.

وی تصریح کرد: در بخش ارتقاء ایمنی جاده‌ها 110 کیلومتر جاده آسیایی و 62 کیلومتر راه روستایی خط کشی محدود شده است و در بخش لکه گیری آسفالت راه‌های حوزه شهرستان جمعاً 200 تن آسفالت گرم با مبلغ 180 میلیون ریال و 220 تن آسفالت سرد با مبلغ 160 میلیون ریال هزینه شده است و عملیات لکه گیری انجام شده است.

جعفری با بیان اینکه تعداد 11 پروژه راه‌سازی در حوزه شهرستانی در حال اجرا است گفت: انشاءالله با اتمام این 11 پروژه 24 روستا از راه روستایی آسفالته برخوردار می‌شوند و دو پروژه بزرگ راه روستایی نیز در مرحله مناقصه است.

وی از ساخت 484 واحد توسط 10 شرکت در سایت مسکن مهر شهر آشخانه خبر داد و اظهار کرد: برای طرح تفضیلی شهر آشخانه با مشاور قرارداد منعقد شده و در دست اجرا است.

به گزارش فارس، آشخانه یکی از شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت استان است که به فاصله 42 کیلومتر در غرب مرکز استان قرار دارد و به لحاظ گردشگری یکی از پر ترافیک‌ترین و مهم‌ترین شهر استان است.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول