اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد

اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای راه‌های روستایی بخش بزمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برای راه‌های روستایی بخش بزمان 20 میلیارد ریال اعتبار اختصاص می‌یابد.

اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای راه‌های روستایی بخش بزمان

ایوب کرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: عملیات احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی بزمان از یکسال قبل آغاز شده است.

وی افزود: از 82/5 کیلومتر طول این راه‌ها تاکنون 26 کیلومتر راه احداث شده است.

کرد، همچنین از اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح راه بزمان، بمپور به گوهرکوه خبر داد و گفت: با احداث این جاده مسافت بزمان به شهر زاهدان 180 کیلومتر کاهش می‌یابد.

وی افزود: محورهای روستایی بخش بزمان با اعتباری بالغ بر 55 هزار میلیون‌ریال در حال احداث هستند که با احداث این محورها شش روستا با بیش از 600 خانوار از نعمت راه برخوردار می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان توجه به روستاهایی که موجب تحرک بخشیدن به رشد استان می‌شود را حایز اهمیت دانست و گفت: پیگیری، تصویب و دریافت اعتبار برای پروژه‌های راه روستایی در رشد همه جانبه جمعیت روستا و مراکز تولیدی استان نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون 3 هزار و 775 کیلومتر راه آسفالته در جنوب سیستان‌وبلوچستان وجود دارد که اگر تا پایان دولت دهم اعتبار لازم به آسفالت راه‌ها اختصاص یابد، بیش از 75 درصد از راه‌های روستایی جنوب استان از نعمت آسفالت برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول