اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد

احداث 2200 کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از احداث 2 هزار و 200 کیلومتر راه روستایی در این استان خبر داد.

احداث 2200 کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر

علیرضا صفایی‌بوشهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: احداث و تکمیل بزرگراه اهرم - برازجان - گناوه - دیلم از مهم‌ترین طرح‌های راهسازی استان بوشهر است.

وی افزود: این پروژه در واقع از اهرم آغاز می‌شود و با 205 کیلومتر طول با گذشتن از برازجان، آبپخش، شبانکاره و گناوه به دیلم می‌رسد که نقش مهمی در توسعه حمل و نقل جاده‌ای استان دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطر نشان کرد: مسیر برازجان به آبپخش از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است و امیدوار هستیم با بهره‌برداری از پل کلل شاهد افتتاح این قطعه مهم و استراتژیک باشیم.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: در حال حاضر در تمام شهرستان‌های استان شاهد احداث راه اصلی و بزرگراه و راه روستایی هستیم و تلاش زیادی برای رفع نقاط حادثه‌خیز انجام شده است.

این مسئول اضافه کرد: هم‌اکنون بیش از 600 کیلومتر بزرگراه در سطح استان وجود دارد که تا پایان برنامه پنجم توسعه به یک‌هزار کیلومتر افزایش می‌یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از احداث 2 هزار و 200 کیلومتر راه روستایی در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: هم‌اکنون بیش از 2 هزار و 210 کیلومتر راه روستایی در سطح استان احداث شده و تمام روستاهای بالای 50 خانوار دارای راه ایمن و آسفالت هستند.

صفایی‌بوشهری افزود: بر اساس آمار موجود در شرایط کنونی بیش از 460 کیلومتر راه اصلی، 916 کیلومتر راه فرعی و 630 کیلومتر راه مرزی در استان بوشهر وجود دارد.

وی اذعان داشت: وزیر ارزشی و ولایت‌مدار راه و شهرسازی اهتمام جدی در تکمیل بزرگراه‌های موجود در استان دارد و با تلاش همه کارکنان این اداره کل و با جدیت پیمانکاران به فضل خدا به نتایج ارزنده‌ای خواهیم رسید.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول