اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور بویین زهرا:

حمایت دولت از تحقیقات دانشجویی بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بویین زهرا با تأکید بر حمایت دولت از تحقیقات دانشجویی گفت: نگاه فرهنگی باید در جامعه افزایش یابد.

حمایت دولت از تحقیقات دانشجویی بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، عبد‌الله گنجی بعد از ظهر امروز در دیدار با تعدادی از دانشجویان بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه دانشجویان و دانش‌آموزان امروز پرچمداران علم و توسعه نظام اسلامی هستند، اظهار کرد: همه وظیفه داریم با توجه بیشتر و حمایت‌های مادی و معنوی از طرح‌های علمی و تحقیقاتی دانشجویان آن‌ها را برای افتخار‌آفرینی در جهان مهیا کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه نگاه دولت و سایر مسئولان به امور دانشجویی و دغدغه‌های آنان بسیار گسترده و چشمگیر است، افزود: این توجه دولت بیانگر حساسیت و ظرافت بسیار بالای کار دانشجویان و نخبگان در جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه دانشگاهیان به عنوان اقشار تحصیل کرده در جامعه وظیفه رساندن نظام به قله‌های رفیع دانایی را بر عهده خویش دارند، عنوان کرد: ساز و کار مناسب و حمایت‌های جامع از جوانان و طرح‌های برتر باید دستور کار جدی مسئولان قرار گیرد.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان بویین زهرا یکی از ضروریت‌های بسیار مهم و اولویت‌دار کشور را رسیدگی به وضعیت علمی و فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی دانست و یادآور شد: مسئولان و مدیران اجرایی در این حوزه باید فعال‌تر بوده و از توان حد‌اکثری خویش برای بهره‌برداری از طرح‌های دانشجویی و علمی برتر استفاده کنند.

گنجی تخصیص اعتبارات ویژه برای شکوفایی استعداد‌های درخشان دانشجویان و نخبگان را بسیار مهم و اجتناب‌ناپذیر دانست و تصریح کرد: اگر این مهم در کشور به طور کامل محقق شود، قطعا رشد و تعالی کشور در بخش‌های مختلف و به‌ ویژه حوزه‌های علمی مضاعف شده و ملت‌ها و حکومت‌های دیگر جهانی از افتخارات و سربلندی‌های ملت ایران متحیر می‌شوند.

وی استمرار مسیر توسعه و پیشرفت را منوط به اجرایی شده منویات مقام معظم رهبری برشمرد و بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همواره با تدبیر، هوشمندی و بصیرتی به تمام معنا نقشه راه و ادامه حرکت انقلاب اسلامی را ترسیم کرده و ملت و کارگزاران را به ادامه جهش در این مسیر تشویق و ترغیب می‌کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول