اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کنگان:

اطلاع‌رسانی خوبی در ارتباط با خدمات دولت انجام نگرفته است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان گفت: دولت خدمات مطلوبی انجام داده اما اطلاع‌رسانی خوبی در ارتباط با خدمات دولت انجام نگرفته است.

اطلاع‌رسانی خوبی در ارتباط با خدمات دولت انجام نگرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان طه دشتی مطلق بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است که باید با بهره‌گیری از این فرصت برای آگاهی مردم از خدمات صورت گرفته بهره ببریم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: خدمات دولت‌های نهم و دهم کم‌نظیر و بعضی بی‌نظیر است، اما در سال‌های اخیر اطلاع‌رسانی خوبی در خصوص خدمات دولت که در واقع خدمات نظام است صورت نگرفته و باید با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود و با همکاری رسانه‌ها، این خلأ را پر کنیم.

دشتی‌مطلق با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی در ارتباط با خدمات صورت گرفته بیان داشت: بیان خدمات دولت، تجلیل از فرهنگ خدمت‌رسانی صادقانه و برکات و آثار فراوان نظام دینی است.

وی اضافه کرد: بررسی‌های مکرر نشان دهنده آن است که توسعه و آبادانی در نقاط روستایی و شهری شهرستان در سال‌های اخیر با سرعتی مطلوب دنبال شده است.

این مسئول تصریح کرد: مسئولان باید با برنامه‌ریزی‌های کارآمد از اندک فرصت باقیمانده برای عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهرها و روستاهای شهرستان استفاده کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان اذعان داشت: فضا برای کار و تلاش فراوان است که امیدواریم با همت بیشتر و همراهی و حمایت‌های مردم خوب و فهیم کنگان شاهد رشد و ترقی بیشتر این بندر باشیم.

دشتی‌مطلق بیان گفت: خدمات دولت‌های نهم و دهم با دولت‌های قبل قابل مقایسه نیست و توجه به نیازهای مردم از مسائل مهمی است که در این خدمات قابل مشاهده است.

وی افزود: مسئولان محلی باید با تلاش خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روزی خود خدمات را به نحو مطلوب‌تری به مردم ارائه دهند و رضایت‌مندی ایشان را اساسی‌ترین اولویت خود قرار دهند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان یادآور شد: بازدید از نقاط مختلف شهرستان و شناسایی مشکلات این مناطق از رویکردهای شورای اسلامی شهرستان به منظور رفع مشکلات است.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول