اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

دولت در عرصه ارتباطات فعالیت‌های ارزنده‌ای انجام داده است

خبرگزاری فارس: استاندار استان قزوین گفت: دولت کریمه در عرصه ارتباطات و آسان‌سازی آسایش و امنیت برای مردم تلاش‌های ارزنده‌ای داشته کما اینکه از وظایف اصلی‌اش یعنی خدمت‌رسانی به مردم غافل نبوده است.

دولت در عرصه ارتباطات فعالیت‌های ارزنده‌ای انجام داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، احمد عجم ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه چهار بانده کردن جاده آبیک - محمدیه شهرستان آبیک اظهار کرد: مسئولان استان قزوین نیز به تبع سیاست‌ها و راهبردهای مقام معظم رهبری و دولت که خدمت‌رسانی است را به طرز مطلوبی در دستور کار قرار داده‌اند.

وی افزود: چهار بانده کردن جاده آبیک - محمدیه در ارتقای امنیت جاده‌ای و کاهش تلفات که گاها در این جاده مشاهده می‌شد، تأثیر بسزایی خواهد داشت.

عجم ادامه داد: گرچه برخی از سوانح رانندگی به زیرساخت‌ها ارتباط دارد ولی بخشی دیگر به توجه و دقت مردم نیز مرتبط می‌شود.

استاندار استان قزوین خاطرنشان کرد: پروژه چهار بانده کردن جاده آبیک - محمدیه از پروژه‌های مهم و عظیم استان قزوین بوده که امکان دارد در حین اجرای پروژه محدودیت‌ها و تنگناهایی وجود داشته باشد که امیدواریم با تعامل مردم و دستگاه‌های اجرایی و امنیتی این پروژه با روند مطلوبی پیش رود.

عجم خطاب به پیمانکار پروژه چهار بانده کردن جاده آبیک - محمدیه تصریح کرد: با توجه به سوابق خوب پیمانکار این پروژه، امیدواریم اجرای پروژه چهار بانده کردن جاده آبیک - محمدیه با همت والا، جدیت، سرعت و کیفیت مناسب به پیش رود.

وی اضافه کرد: پروژه چهار بانده کردن جاده آبیک - محمدیه از نعمت‌های الهی است که به شهرستان آبیک سرازیر شده که باید مقارن شدن کلنگ‌زنی آن با ماه مبارک رمضان را به فال نیک بگیریم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول