اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان:

هفته دولت فرصت مغتنمی برای بررسی عملکرد مدیران است

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بررسی عملکرد مدیران اجرایی است.

هفته دولت فرصت مغتنمی برای بررسی عملکرد مدیران است

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در شادگان به‌مناسبت فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همواره از نقش و تأثیر رهبران و نخبگان سیاسی تأثیرگذار در پیروزی انقلاب وحشت داشته‌اند و با دست زدن به عملیات تروریستی سعی کرده‌اند آنان را به شهادت برسانند.

وی افزود: تفکر شهید رجایی و اعمال صادقانه دولت وی در خدمت به ملت بزرگوار ایران به‌عنوان الگو و چراغ راهی برای همه خدمتگزاران به نظام جمهوری اسلامی و مردم زنده می‌ماند.

فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای بررسی عملکرد مدیران است که با استفاده از آن نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کرده و در راستای رفع و یا تقویت آنها بکوشند.

وی همچنین عنوان کرد: در این فرصت مغتنم باید تلاش کرد تا به‌منظور ارتباط و تعادل بیشتر با مردم که صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند دستاوردهای دولت را به خوبی تبیین و اطلاع‌رسانی کنیم.

فیوضی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی در دهه گذشته خدمات زیادی در راستای توسعه و عمران انجام داده که از دید بسیاری از مردم پنهان مانده است.

وی با اشاره به اینکه همه تلاش ما در هفته دولت ارتقابخشی به عملکرد بخش‌های مختلف اجرایی شهرستان است، گفت: در این دولت خدمتگزار گام‌های متعالی برای عمران و آبادی برداشته شده و نتایج ملموس و مشهودی از آن حاصل شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول