اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

دولت اسلامی نباید در معرفی خدمات خود مظلوم واقع شود

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: دولت اسلامی نباید در معرفی خدمات خود مظلوم واقع شود چرا که امروزه کارآمدی نظام موجب عزت و افتخار ایران در عرصه جهانی شده است.

دولت اسلامی نباید در معرفی خدمات خود مظلوم واقع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان ضمن تسلیت واقعه دل‌خراش زلزله در شمال‌غرب کشور، با برشمردن مناسبت‌های هفته اظهار داشت: هفته دولت، هفته تجدید ‌میثاق دولت‌مردان با ولی‌نعمتان خود است و اگر تلاشی برای بیان دستاوردها انجام می‌شود نه برای تبلیغ و تحسین این و آن، بلکه فرصت مغتنمی است که خدمات دولت اسلامی برای مردم بازگو شود.

وی ادامه داد: آنچه در این میان از مدیران انتظار می‌رود، این است که مستند و مستدل با شهامت خدمات دولت را به اشکال مختلف ترسیم کنند چرا که این دستاوردها در فضایی رقم خورده که کشور آماج انواع توطئه‌ها و فشارهای اقتصادی است.

به گفته استاندار هرمزگان، با وجود تلاش همه بدخواهان و هجمه نظام سلطه، کارآمدی نظام اسلامی و دولت خدمتگزار بر کسی پوشیده نیست و این امر مایه مباهات و افتخار امت شریف ایران اسلامی است.

رئیس شورای اداری استان تاکید کرد: دولت اسلامی نباید در معرفی خدمات خود مظلوم واقع شود چرا که امروزه کارآمدی این نظام موجب عزت و افتخار ایران اسلامی در عرصه جهانی شده است.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روز قدس، بر حضور حماسی آحاد ملت در این روز تاکید کرد.

این مقام مسئول گفت: روز قدس، روز حقانیت اسلام، روز تکلیف و روز مقابله با نظام سلطه است و به فرمایش امام راحل روزی است که باید سرنوشت ملت‌های مستضعف در برابر رژیم‌های فاسد و توطئه‌گر مشخص شود.

به گفته وی، به برکت چنین روزی است که امروزه جهان اسلام سربلند بوده و شاهد حرکت‌های بزرگ در برابر دیکتاتورهای وابسته به نظام سلطه است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان در ادامه با اشاره به میزبانی استان هرمزگان از اجلاس سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی اظهار داشت: مقدمات میزبانی این اجلاس مهم که در اسفند‌ماه برگزار می‌شود برای هرمزگان فراهم شده و ستاد راهبردی آن نیز تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: همه مدیران استان باید از آمادگی لازم برای معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری برخوردار باشند که این امر مستلزم حضور جدی در همه جلسات ستاد راهبردی این اجلاس است.

استاندار هرمزگان هم‌چنین با اشاره به گزارش مدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوص پروژه مهر تاکید کرد: آموزش و پرورش زیربنای توسعه است و حمایت از این مجموعه باید فرابخشی و مورد توجه ویژه باشد.

به گفته عزیزی، آینده کشور در گرو تامین نیروی انسانی کارآمد است و اگر خواهان رسیدن به توسعه، عزت و پیشرفت کشور هستیم راه آن از آموزش و پرورش می‌گذرد.

وی اضافه کرد: همه مواردی که در بحث حماسه‌ها، دلاور‌ی‌ها، توسعه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بیان می‌شود معطوف به دارا بودن آموزش و پرورش پویا و بالنده است و به تعبیری دیگر باید گفت، آموزش و پرورش بیمه کننده کشور در همه عرصه‌ها و دستاوردهاست. 

استاندار هرمزگان گفت: آنچه در قالب پروژه مهر از سوی مدیر‌کل آموزش و پرورش برای همکاری دستگاه‌های اجرایی در فصل بازگشایی مدارس بیان شد، در واقع وظیفه ذاتی مدیران است که باید انجام شود، منتهی تاکید بر این است که پرداختن به چنین اموری وظیفه مدیران است،

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان با تاکید بر همکاری جمعی در اجرای طرح پزشک خانواده و هم‌چنین امور مربوط به ساماندهی شناورهای دریایی، از مدیران اجرایی خواست در روند پی‌گیری پروژه‌های مهر ماندگار که به گفته وی 43 طرح با اعتباری بالغ بر 15 هزار و 500 میلیارد تومان هدف‌گذاری شده است، حداکثر تلاش خود را داشته باشند.

عزیزی هم‌چنین با اشاره به لزوم صرفه‌جویی یادآور شد: در جلسه آینده شورای برنامه‌ریزی استان دستگاه‌هایی که صرفه‌جویی لازم را در انرژی نداشته‌اند، معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ز10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول