اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

پل خلیج فارس تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: اراده مجموعه احداث پل خلیج فارس تکمیل این طرح تا پایان فعالیت دولت دهم است و این طرح تا پایان دولت دهم به بهره ‌برداری می‌رسد.

پل خلیج فارس تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر امروز طی نشستی در این رابطه تعداد طرح‌های مهر ماندگار در هرمزگان را 43 طرح عنوان کرد و اظهار داشت: استان هرمزگان دارای 43 طرح مهر ماندگار در بخش‌های مختلف از جمله راه، آب، صنعت، مسکن و بهداشت و درمان است که تمام این طرح‌ها با سرعت بسیار خوبی در حال اجرا هستند.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح‌های مهر ماندگار در هرمزگان اعتباری بیش از یک هزار و 500 میلیارد تومان اختصاص داده شده تا تمام طرح‌های مهرماندگار هرمزگان تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسند.

استاندار هرمزگان افزود: هرمزگان از جمله استان‌های پیشتاز کشور در زمینه طرح‌های مهر ماندگار است که تعدادی از این طرح‌ها با سرعت بیشتری نسبت به زمان‌بندی پیش‌بینی شده در حال اجرا هستند.

عزیزی تصریح کرد: میزان پیشرفت بسیاری از طرح‌های مهر ماندگار هرمزگان مطلوب است و بسیاری از آنها تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند و تعدادی دیگر نیز تا پایان دولت دهم افتتاح خواهند شد.

وی استان هرمزگان را از استان‌های پیشتاز در اختصاص اعتبارات طرح‌های مهر ماندگار عنوان کرد و اظهار داشت: هرمزگان از نظر حجم اعتبارات و همچنین تعداد طرح‌های مهر ماندگار از جمله استان‌های پیشتاز کشور است که تعدادی از این طرح‌ها با سرعت بیشتری نسبت به زمان‌بندی پیش بینی شده در حال اجرا هستند.

وی همچنین در خصوص آخرین وضعیت احداث پل خلیج فارس به عنوان یکی از طرح‌های مهر ماندگار هرمزگان گفت: این طرح طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده در حال اجراست و هیچ مانعی بر سر راه آن وجود ندارد و پیمانکار و مشاور طرح نیز در جلسات متعدد نگرانی در خصوص اجرای طرح در زمان پیش‌بینی شده نداشته‌اند.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: اراده مجموعه احداث پل خلیج فارس تکمیل این طرح تا پایان فعالیت دولت دهم است و به امید خدا این طرح تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می رسد.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول