اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از ظهر امروز

استاندار قزوین از پروژه آزادراه بویین زهرا-ساوه بازدید کرد

خبرگزاری فارس: احمد عجم استاندار قزوین بعد از ظهر امروز از پروژه آزادراه محور بویین زهرا به شهرستان ساوه بازید کرد.

استاندار قزوین از پروژه آزادراه بویین زهرا-ساوه بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، استاندار قزوین بعد از ظهر امروز با حضور در پروژه راهسازی بویین زهرا به ساوه از نزدیک در جریان توسعه و پیشرفت فیزیکی این طرح عمرانی قرار گرفت.

احمد عجم در حاشیه این بازدید با بیان اینکه میزان رشد و شکوفای قزوین در مقایسه استان‌های دیگر بسیار گسترده و چشمگیر بوده است، اظهار کرد: همه باید با وحدت و تلاش مضاعف در راستای تحقق اهداف کلان عمرانی و فرهنگی در سراسر بخش‌های کشور گام برداریم.

وی با بیان اینکه مسیر توسعه و راهسازی در این استان گشوده شده است، افزود: مسئولان و مدیران اجرایی باید از ظرفیت و توانمندی حداکثری خویش برای بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌ها استفاده کنند.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه جایگاه این استان در عرصه‌های مهم راهسازی و توسعه عمرانی بسیار ارزشمند و چشمگیر است، تصریح کرد: این واقیعت بیانگر آن است که مسئولان و رؤسای نهاد‌های تاکنون اقدامات و برنامه‌های وسیعی را در سطح کلان استانی به مرحله انجام رسانده‌اند.

عجم لزوم تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌ها را از جمله مهم‌ترین عوامل رشد و رونق اقتصادی دانست و بیان کرد: ایران اسلامی امروز به پاس توانایی‌ها و تلاش‌های متخصصان و نخبگان جوان داخلی توانسته به کشور قدرتمند در عرصه‌های جهان تبدیل شود.

پروژه عمرانی جاده شهرستان بویین زهرا به مرکز شهر ساوه از جمله مهم‌ترین پروژه‌های راهسازی استان قزوین است که کار اجرایی آن از دی‌ ماه سال 89 با دو پیمانکار به صورت شبانه‌روزی آغاز شده و تاکنون نیز 15 درصد از نظر فیزیکی پیشرفت عمرانی داشته است.

این پروژه قرار است با اعتبار 170 میلیارد و 200 میلیارد ریال تا انتهای سال 92 در اختیار مدیران اجرایی شهرستان بویین زهرا قرار گیرد.

طول این آزادراه با طول تقریبی 35 کیلومتر در راستای تسهیل در عبور و مرور خودرو‌‌های ترانزیتی راه‌اندازی و احداث می‌شود.

همچنین گفتنی است تا پایان اسفند ماه سال جاری جاری 20 کیلومتر از این بزرگراه آماده بهره‌برداری و اتمام می‌رسد.

پروژه آزادراه شهرستان بویین زهرا به مرکز شهر ساوه در استان مرکزی در دو قطعه و به صورت مجزا به مرحله تکمیل و اجرا می‌رسد.

ایستگاه پشتیبانی این پروژه ملی نیز در مسیر این محور واقع شده که روزانه حجم قابل توجهی از مواد مورد نیاز و آسفالت پروژه در آن محل با نظارت کارشناسان راه و ترابری تولید می‌شود.

همچنین استاندار قزوین پس از بازدید از این طرح با حضور در پروژه دوبانده کردن مسیر بویین زهرا به دانسفهان در جریان آخرین فعالیت‌ها و مشکلات گروه پیمانکاران این پروژه راهسازی قرار گرفت.

استاندار قزوین با حضور در مجموعه شرکت راه و ابنیه بزرگراه مجری انحصاری طرح آزادراه بویین زهرا به سه‌راهی دانسفهان با دستور ویژه نسبت به پیگیری مشکلات حقوقی به درخواست‌های متولیان اجرایی این پروژه پاسخ داد.

احد احمدی فرماندار بویین زهرا، مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین، علی صفری شهردار بویین زهرا، مصطفی شاه‌محمدی معاون فرماندار بویین زهرا و نیز جمعی از مسئولان شهرستانی دیگر نیز در مراسم بازدید امروز حضور داشتند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول