اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان زنجان خبر داد

ترافیک نیمه‌ سنگین در آزادراه زنجان به قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان زنجان از وجود ترافیک نیمه‌ سنگین در آزادراه زنجان به قزوین خبر داد.

ترافیک نیمه‌ سنگین در آزادراه زنجان به قزوین

عبدالعلی رشتیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به بارش باران و برف در اکثر مناطق استان زنجان در حال حاضر سطح برخی جاده‌های استان لغزنده بوده و حرکت در این مسیرها با احتیاط صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه رانندگان باید در جاده‌های استان با احتیاط حرکت کنند تصریح کرد: سطح جاده‌های استان به دلیل بارش باران لغزنده بوده و رانندگان برای عبور از این محورها باید با احتیاط کامل رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در آزادراه زنجان به قزوین یادآور شد: این جاده نسبت به سایر جاده‌های استان پرحجم‌تر است.

وی از وقوع یک مورد تصادف در کیلومتر 40 جاده زنجان به بیجار دیروز خبر داد و افزود: به دلیل انحراف یک دستگاه وانت و برخورد با مینی‌بوس این تصادف روی داد.

رشتیانی با بیان اینکه راننده مینی‌بوس در این تصادف کشته شد افزود: این راننده پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

وی به ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی مردم تاکید کرد و افزود: مسافران نوروزی باید با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز حوادث در جاده‌ها جلوگیری کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان بر لزوم تعامل لازم در زمینه هماهنگی و همکاری همچنین حسن اجرای ماموریت‌های پلیس در برقراری نظم، عبور و مرور و تامین امنیت ترافیکی در تعطیلات نوروزی تاکید کرد و افزود: با تشکیل جلسات با دستگاه‌های مسئول و دست‌اندرکاران حمل و نقل جاده‌ای این هماهنگی‌ها صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: کنترل ناوگان مسافربری و مراقبت و نظارت بر عملکرد رانندگان در جاده‌های استان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: همزمان با اجرای طرح نوروزی تست اعتیاد و الکل از رانندگان متخلف گرفته می‌شود.

رشتیانی یادآور شد: در طرح نوروزی امسال نیز همانند سال‌های گذشته ماموران پلیس راه از رانندگان متخلف تست اعتیاد گرفته و در صورت مثبت بودن آزمایش این افراد به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: علاوه بر تست اعتیاد، تست الکل نیز از رانندگان گرفته می‌شود.

رئیس پلیس راه استان زنجان از توقیف خودروهای متخلف در نوروز خبر داد و افزود: در اجرای طرح نوروزی پلیس راه کشور از 25 اسفند، خودروهای متخلف که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شوند تا پایان نوروز توقیف می‌شوند.

وی در پایان تصریح کرد: رانندگان در سفرهای نوروزی علاوه بر داشتن مدارک مورد نیاز باید دارای معاینه فنی باشند در غیر این صورت از ادامه سفر آنها جلوگیری می‌شود.

رشتیانی با اشاره به آمادگی پلیس راه در جاده‌های استان یادآور شد: در روز طبیعت نیز گشت‌های پلیس راه در جاده‌های استان حضور دارند.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول