اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیر کل اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز خبر داد

تردد ‌280 هزار خودرو از آزادراه تهران ـ کرج‌ در سه روز

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز اعلام کرد: طی روزهای سیزدهم تا پانزدهم خرداد ماه سال جاری بیش از 280 هزار خودرو تنها از محور آزادراه تهران – کرج عبور کردند.

تردد ‌280 هزار خودرو از آزادراه تهران ـ کرج‌ در سه روز

محمدجواد عطرچیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: همان طور که پیش‌بینی می‌کردیم، در تعطیلات اخیر حجم تردد خودروها در محورهای استان البرز بسیار زیاد بود.

وی تصریح کرد: بر اساس تجربه‌ای که از سال‌های قبل داشتیم،‌ تمهیداتی برای کنترل ترافیک در محورهای اصلی استان و خدمت به مسافران انجام شد و در این زمینه تمام دستگاه‌های مرتبط فعال بودند.

* آزادراه تهران – کرج شاهد بیشترین تردد خودروها بود

مدیر کل اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز افزود: با توجه به اینکه زائران امام در استان البرز و همچنین کاروان‌های زیارتی تعدادی از استان‌های شمالی و شمال غربی کشور برای رسیدن به حرم مطهر باید از محور تهران – کرج عبور می‌کردند، در این مدت شاهد ترافیک بسیاری در این محور بودیم.

وی در ادامه با اشاره به آمار تردد خودروها در این ایام اظهار داشت: بر اساس این آمارها، آزادراه تهران – کرج طی سه روز فوق شاهد بیشترین حجم از تردد خودروها بود.

عطرچیان تصریح کرد:‌ در روز سیزدهم خرداد و در هر دو محور شرقی و غربی آزادراه کرج عبور بیش از 95 هزار خودرو ثبت شده است.

وی  ادامه داد: همچنین در روز چهاردهم خرداد بیش از 85 هزار و در روز پانزدهم خرداد حدود یک صد هزار خودرو در آزادراه تهران – کرج تردد کرده‌اند.

مدیر کل اداره حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز افزود: بنابراین این آزادراه با ثبت تردد بیش از 280 هزار خودرو طی روزهای سیزدهم تا پانزدهم خرداد، پرترافیک‌ترین محور در استان البرز لقب گرفته است.

* جاده چالوس رتبه دوم ترافیک در استان البرز را کسب کرد

عطرچیان با اشاره به وضعیت جاده چالوس – کرج اظهار داشت: پس از آزادراه تهران – کرج، این محور شاهد بیشترین عبور و مرور خودروها بوده و پس از این جاده نیز آزادراه کرج – قزوین در رتبه سوم ترافیکی استان البرز طی روزهای 13 تا 15 خرداد قرار دارد.

وی با بیان اینکه ماموران اداره حمل و نقل پایانه‌های استان البرز به همراه دستگاه‌های دیگر تلاش بسیاری برای ایجاد امنیت برای مسافران در محورهای استان البرز طی روز‌های اخیر داشتند، گفت: با انجام تلاش‌های شبانه‌روزی همه نهادهای مسئول شاهد خدمت‌رسانی خوبی به مردم بودیم.

عطرچیان در پایان اظهار داشت: با توجه به تجارب حاصل شده از ترافیک روزهای سیزدهم تا پانزدهم خرداد، تلاش می‌کنیم که نواقص موجود را در کمترین زمان ممکن برطرف کنیم که تحقق این مهم نیازمند همکاری‌ها و تعامل‌های بین دستگاهی در استان البرز است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول