اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی فارس:

ساخت آزادراه شیراز - اصفهان سرعت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: ساخت آزادراه شیراز - اصفهان که به طول 210 کیلومتر در دست اجراست، سرعت می‌گیرد.

ساخت آزادراه شیراز - اصفهان سرعت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس محمد عشایری اظهار داشت: این راه بزرگ‌ترین توجهی است که برای استان فارس در بحث راه‌ها اتفاق می‌افتد چرا که آزادراه علاوه بر این که بستر توسعه هر مملکتی است مشکلات بسیاری را نیز رفع می‌کند.

وی با اشاره به این که افتتاح این آزادراه بسیاری از مشکلات موجود در مورد تصادفات، هزینه سفر و حمل و نقل کالا را کاهش می‌دهد ابراز داشت: به دلیل اهمیت بالای این پروژه خود به صورت شخصی به مسائل و مشکلات موجود آن ورود پیدا کرده و راه را برای هر چه سریع‌تر اجرا شدن این پروژه باز و مسائلی را نیز که نیاز به هماهنگی دارد با جدیت دنبال می‌کنم.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس تصریح کرد: کیفیت اجرای پروژه، مدیریت سیستمی قوی لازم دارد که این مدیریت اعمال شده است.

عشایری در ادامه به بیان تاثیرات مثبت این پروژه پرداخت و گفت: این آزادراه علاوه بر این که مسیر بین کلان‌شهرهای شیراز و اصفهان را به طول 135 کیلومتر کاهش می‌دهد به آزادراه‌های شیراز ـ هرمزگان و شیراز ـ بوشهر نیز متصل می‌شود و با عبور از مناطق با جاذبه‌های طبیعی و گردشگری ویژه، یک‌هزار میلیارد ریال صرفه‌جویی در کاهش مصرف سوخت را در هر سال نیز به ارمغان می‌آورد.

به گزارش فارس، آزادراه شیراز ـ اصفهان به کارفرمایی وزارت راه و شهرسازی و با مشارکت موسسه مالی و اعتباری مولی‌الموحدین(ع) توسط شرکت راه‌سازی و عمران ایرانیان و شرکت سد و عمران پارس‌گستر در دست اجرا است.

طول آزاد راه شیراز ـ اصفهان که از مصوبات سفر نخست دولت به فارس بوده 210 کیلومتر است که به یقین با اجرای این طرح ملی گام‌های بلندی در راستای شتاب توسعه اقتصادی، عمرانی و صنعتی استان فارس برداشته می‌شود.

بر اساس مصوبه هئیت دولت این طرح قرار است به صورت مشارکتی یعنی 50 درصد بخش خصوصی و 50 درصد دولتی اجرا ‌شود.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول