اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد

بهره‌برداری قطعه چهارم آزادراه شمال در سال جاری

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران از بهره‌برداری قطعه چهارم آزادراه تهران شمال در سال‌ جاری خبر داد و گفت: قطعه اول این آزادراه نیز در سال 92 به خط پایان می‌رسد.

بهره‌برداری قطعه چهارم آزادراه شمال در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدعلی اکبرطاهایی پنجشنبه شب در جلسه شورای برنامه‌ریزی و اشتغال مازندران از بهره‌برداری قطعه چهارم آزاد راه تهران شمال در سال‌ جاری خبر داد و گفت: قطعه اول این آزاد راه نیز در سال 92 به خط پایان می‌رسد. طاهایی با تاکید بر این نکته که محور سوادکوه دارای ترافیک گرفتارکننده‌ای است، اظهار داشت: شهر پل سفید در شهرستان سوادکوه از جمله مناطقی است که از افزایش ترافیک رنج می‌برد.

وی به لبریز شدن سد شهید رجایی اشاره کرد و گفت: این مسئله درحالی صورت می‌گیرد که بسیاری از شهروندان شهرهای گروه الف مازندران با کمبود آب مواجه هستند.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه با خرده پول نمی‌توان استان را اداره کرد‌ به طرح انتقال آب دریای خزر اشاره کرد و بیان داشت: آبرسانی به شهرهای گروه الف در این طرح گنجانده شده است.

وی به بخشی از طرح‌های مازندران در بخش خودمالکی مسکن مهر اشاره کرد و افزود: این طرح پس از اجرا در مازندران در کل کشور تسریع پیدا کرد به طوریکه 500 پروژه مسکن مهر را در کشور ساماندهی کرد.

* فضای سنگین سیاسی کشور نباید امور اجرایی را تحت الشعاع قرار دهد

سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر اینکه تنگناهای زیادی در موضوع بودجه کشور وجود دارد، بیان داشت: باید مدیران دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند تا سهم تملک دارایی مازندران با برنامه‌ریزی‌های استانی و شهرستانی افزایش پیدا کند.

عضو خانه ملت با اشاره به اینکه با فرصت‌سوزی نباید اجازه داد کمبود بودجه و اعتبار در کشور تبدیل به عارضه شود، خاطرنشان کرد: باید برای برخی از فعالیت‌های استانی تلاش مضاعف کرد.

شجاعی با تاکید بر این نکته که مدیران به زیرساخت‌های جاده‌ای و حمل و نقلی استان به عنوان پیشانی فعالیت‌های مازندران نگاه کنند، اضافه کرد: در ملاقات اخیر با وزیر راه و شهرسازی به سرانجام رسیدن جاده کناره مورد تاکید قرار گرفت ولی ظاهراَ امیدی در آن حاصل نمی‌شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با یادآوری این نکته که توسعه راه‌های مواصلاتی در مازندران به جهش نیاز دارد، بیان داشت: فضای سنگین سیاسی کشور در زمان انتخابات سال آینده نباید امور اجرایی را تحت‌الشعاع قرار دهد.

وی از معرفی دو نفر از نمایندگان مجلس به عنوان عضو و ناظر مجمع نمایندگان در جلسات شورای برنامه‌ریزی استان در هفته آینده خبر داد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول